FANDOM

Grand Theft Auto: London, 1969 – dodatek do gry Grand Theft Auto, a także druga część serii.

London, 1969 został najpierw wydany na platformy DOS i Windows, a później także na Sony PlayStation. Dodatek używa tego samego silnika co pierwsze Grand Theft Auto, podmieniono tylko tekstury.

Tak jak w pierwowzorze, gra podzielona jest na części (w pierwszym GTA było ich sześć, tutaj są cztery), oddzielone od siebie krótkimi cut-scenkami. London, 1969 był pierwszym w historii dodatkiem, wydanym na konsolę PlayStation[1].

Dodatek ten, wprowadza do gry 30 nowych pojazdów, 32 misje, a także nowe miasto. Teraz akcja dzieje się w Londynie w roku 1969. Bohater gry, znów jest początkującym przestępcą, który w miarę wykonywania coraz trudniejszych zadań pnie się w górę gangsterskiej kariery.

Grand Theft Auto: London, 1969 doczekało się swojego dodatku, umiejscowionego osiem lat wcześniej – Grand Theft Auto: London, 1961.

Ciekawostki Edytuj

  • Głos, który słyszymy za każdym razem, „rozmawiając” z postaciami z gry, to tak naprawdę przyspieszony głos z radia policyjnego.

Przypisy