FANDOM

Gonzalez (także Gonzales) – „prawa ręka” Juana Corteza. Występuje w Grand Theft Auto: Vice City jako poboczny antagonista i w Grand Theft Auto: Vice City Stories jako postać drugoplanowa.

W 1984, Gonzalez robi interesy na kokainie z pomocą swojego gangu Gonzalez Syndicate, którą kradnie Cortezowi. Pracuje dla niego Victor Vance, jednak kończy z nim współpracę, gdy Vic dopuszcza do kradzieży dużego ładunku kokainy. Baron narkotykowy, Ricardo Diaz, po odkryciu, skąd Gonzalez bierze narkotyki, szantażuje go: Gonzalez musi mówić Ricardo o każdym ładunku narkotyków; za to Diaz przemilczy wybryki Gonzaleza. Po sprzymierzeniu się z Diazem, Gonzalez odlatuje z miasta swoim samolotem.

W 1986, Gonzalez spędza czas w swoim apartamencie w Vice Point, na północ od Klubu Malibu. W misji Podła świnia, na polecenie Juana Corteza zostaje zabity przez Tommy'ego Vercettiego za niekompetencję oraz za to, że poinformował Ricardo Diaza o transakcji narkotykowej Tommy'ego.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto: Vice City

Ciekawostki Edytuj

  • Gonzalez jest jedynym antagonistą w GTA Vice City, który nie ginie w Willi Vercettiego.
  • Fakt, że ma on w GTA Vice City artwork sugeruje, że pierwotnie jego rola w grze miała być większa.

Galeria Edytuj