FANDOM

Giorgio – postać występująca w Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Jest jedynie przypadkowych postaci i sprzedawca hot-dogów w budkach Chihuahua Hotdogs.

Historia Edytuj

Po raz pierwszy spotykamy go na rogu jednej z restauracji w East Island City w Dukes, gdzie sprzedaje hot-dogi. Prosi nas o założenie pluskwy w aucie jego żonie, gdyż posądza ją o zdradę. W tym celu jedziemy do jego domu, obok którego zaparkowany jest samochód i montujemy na jego podwoziu nadajnik. Po tym jak jego żona wsiądzie do samochodu misja zakończy się powodzeniem a my otrzymamy $20.

Drugi raz spotykamy go stojącego w pobliżu basenów w Steinway w Dukes. Od ostatniego naszego spotkania nic się nie zmieniło w sprawie jego żony, lecz dzięki zamontowanej pluskwie postanawia złapać żonę na gorącym uczynku i rozprawić się z domniemanym kochankiem. Zawozimy go w tym celu do uliczki ulokowanej w South Slopes. Na miejscu okazuje się, że jego żona tak naprawdę została prostytutką. Giorgio jednak ignoruje tę informację i nie mogąc dłużej wytrzymać bez uprawiania seksu płaci jej $20 i korzysta z jej usług. Po misji otrzymamy $20 i będziemy mieli możliwość zabicia pary poprzez wysadzenie samochodu, w którym przesiadują.

Scenariusz przypadkowego spotkania Edytuj

Pierwsze spotkanie Edytuj

Drugie spotkanie Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. Może zostać zabity po ostatnim spotkaniu.