FANDOM

Gang golfistów – gang, występujący w Grand Theft Auto: Vice City i w Grand Theft Auto: Vice City Stories. Grupka ta jest uznawana za gang, gdyż posiadają wszystkie jego cechy: chodzą w zwartych, kilkuosobowych grupach oraz atakują protagonistę, gdy ten przystąpi do ataku na któregokolwiek członka grupy jako pierwszy; dodatkowo, zabijając jego członków, gracz zmienia statystyki dotyczące liczby zabitych gangsterów oraz najmniej lubianego gangu.

Golfiści występują na polu golfowym Leaf Links oraz jego najbliższej okolicy. Ich pojazdem jest wózek golfowy, choć golfiści nie używają go zbyt często. Gang ten jest uzbrojony w kije golfowe oraz pistolety, których używają, gdy nie mogą dosięgnąć gracza.

Mężczyźni z gangu ubierają się w różowe koszule i szorty w kratkę, a kobiety w białe bluzki i różowe szorty.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA Vice City modele członków gangu zostały też użyte do przechodniów, których można znaleźć na terenie Ocean Beach. Ci przechodnie nie są jednak uzbrojeni, lecz zawsze będą atakować gracza, jeśli ten zaatakuje ich pierwszy.