FANDOM

Fredo Volpe – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Jest on członkiem mafii Messina Family i informatorem policyjnym.

Historia Edytuj

Fredo urodził się w 1966 roku w Dukes. W wieku 16 lat wraz ze swoim bratem był świadkiem zabójstwa, w którym uczestniczył szef mafii Messina Family, Harvey Noto. Dołączył on potem do mafii wkraczając już w wieku nastoletnim na ścieżkę gangsterskiego życia. Rok po zabójstwie na jego posesji policja znalazła heroinę. W 1985 i 1986 roku dokonał kradzieży rozbójniczych. Potem, w 1993 roku, wymuszał haracz. Dwa lata później ukradł mienie osobiste o wartości powyżej prawnie określonej kwoty. W 1998 roku na jego posesji policja znalazła nielegalne leki uspokajające. W tym samym roku został informatorem policyjnym, ponieważ chciał się zemścić na mafii za to, że Consigliere mafii, Harry Hall, wykastrował go. Zebrał on tysiące godzin podsłuchów, których było wystarczająco dużo, żeby pogrążyć całą mafię. Podczas zbierania dowodów jego brat Mark był podejrzewany przez mafię o pracę z policją.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Volpe
IMIĘ Fredo
WIEK 42
MIEJSCE URODZENIA Dukes, Liberty City
POWIĄZANIA Syndykat Przestępczy Messina
REJESTR PRZEST. 1982 – Współwinny morderstwa
1983 – Posiadanie substancji kontrolującej: Heroina
1985 – Rozboje
1986 – Rozboje
1993 – Wymuszenia
1995 – Wielkie kradzieże
1998 – Posiadanie substancji kontrolującej: Leki uspokajające
ADNOTACJE Informator policji od 1998 roku.
Zebrał tysiące godzin dowodów podsłuchowych. Powinno wystarczyć ich, aby zlikwidować cały Syndykat Messina podczas aresztowań, które odbędą się w następnym roku.
Młodszy brat Mark Anthony Volpe. Kolejny Capo w Messina family.
Zgodził się zostać informatorem, gdy znaleziono i ujawniono dowody potwierdzające, że wyżsi członkowie mafii wykastrowali go.

SURNAME Volpe
FIRST NAME Fredo
AGE 42
PLACE OF BIRTH Dukes, Liberty City
AFFILIATIONS Messina Crime Syndicate
CRYMINAL RECORD 1982 – Accessory to Murder
1983 – Possession Controlled Substance: Heroin
1985 – Armed Robbery
1986 – Armed Robbery
1993 –Extortion
1995 – Grand Larceny
1998 – Possession Controlled Substance: Tranquilizers
NOTES Police informant since 1998.
Has collected thousands of hours of wiretap evidence. Should be enough to bring down the entire Messina Syndicate when arrests are made in the new year.
Younger brother of Mark Anthony Volpe. Another Capo in the Messina family.
Agreed to become an informant when evidence of plot by senior family members to castrate him was revealed.