FANDOM

Fotograficzna okazja – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, pierwsza dla Triad.

Solucja Edytuj

Na początku zadzwoni Cesar, który chce się spotkać. Możemy się do niego udać za pomocą łodzi przycumowanej naprzeciw komendy San Fierro Police Department. Po dotarciu na miejsce wsiadamy do Savanny i jedziemy do Angel Pine, co zajmie dużo czasu. Gdy dojedziemy tam, wysiadamy z wozu i wychodzimy na dach budynku. Naszym zadaniem jest sfotografowanie twarzy czterech członków Syndykatu Loco. Pierwszy z nich, Ryder, podjedzie Picadorem na parking. T-Bone Mendez zrobi to samo ZR-350. Trzeci z nich, Mike Toreno, podjedzie Washingtonem na drogę maksymalnie za prawo. Jizzy B. przystanie Broadwayem obok niego. Misja zakończy się powodzeniem, gdy zrobimy zdjęcia wszystkich czterech celów.

Ciekawostki Edytuj

  • Gracz nie będzie mógł wykonać tej misji, jeśli przed jej rozpoczęciem użył zbyt wielu kodów.
  • Warto zauważyć, że CJ i Cesar krzyczą do siebie podczas robienia zdjęć, mimo iż wokół nich nie ma żadnego hałasu. Jest to pozostałość po pierwotnych zamierzeniach twórców w sprawie misji, gdzie Cesar i CJ mieli robić zdjęcia członkom syndykatu z helikoptera, w którym byłoby głośno. Pomysł najprawdopodobniej został porzucony, ponieważ CJ na tym etapie gry nie miał licencji pilota oraz nie uczęszczał do Szkoły pilotażu.
  • Jeśli przed misją zdobędziemy aparat, nastepnie wejdziemy w znacznik na dachu budynku w Angel Pine mając wyekwipowany aparat to po zakończeniu misji będziemy posiadali nieskończoność „amunicji” do aparatu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Fotograficzna okazja Następna:
Carl Johnson (SA - HUD) Demolka Syndykat Loco (SA - HUD) Jizzy