Fotograficzna okazja – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, pierwsza dla Triad.

Solucja[edytuj | edytuj kod]

Na początku zadzwoni Cesar, który chce się spotkać. Możemy się do niego udać za pomocą łodzi przycumowanej naprzeciw komendy San Fierro Police Department. Po dotarciu na miejsce wsiadamy do Savanny i jedziemy do Angel Pine, co zajmie dużo czasu. Gdy dojedziemy tam, wysiadamy z wozu i wychodzimy na dach budynku. Naszym zadaniem jest sfotografowanie twarzy czterech członków Syndykatu Loco. Pierwszy z nich, Ryder, podjedzie Picadorem na parking. T-Bone Mendez zrobi to samo ZR-350. Trzeci z nich, Mike Toreno, podjedzie Washingtonem na drogę maksymalnie za prawo. Jizzy B. przystanie Broadwayem obok niego. Misja zakończy się powodzeniem, gdy zrobimy zdjęcia wszystkich czterech celów.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Gracz nie będzie mógł wykonać tej misji, jeśli przed jej rozpoczęciem użył zbyt wielu kodów.
  • Warto zauważyć, że CJ i Cesar krzyczą do siebie podczas robienia zdjęć, mimo iż wokół nich nie ma żadnego hałasu. Jest to pozostałość po pierwotnych zamierzeniach twórców w sprawie misji, gdzie Cesar i CJ mieli robić zdjęcia członkom syndykatu z helikoptera, w którym byłoby głośno. Pomysł najprawdopodobniej został porzucony, ponieważ CJ na tym etapie gry nie miał licencji pilota oraz nie uczęszczał do Szkoły pilotażu.
  • Jeśli przed misją zdobędziemy aparat, nastepnie wejdziemy w znacznik na dachu budynku w Angel Pine mając wyekwipowany aparat to po zakończeniu misji będziemy posiadali nieskończoność „amunicji” do aparatu.

Scenariusz[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Fotograficzna okazja Następna:
Carl Johnson (SA - HUD).gif Demolka Syndykat Loco (SA - HUD).gif Jizzy