FANDOM

For the Man Who Has Everything – misja w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, czwarta dla Yusufa Amira.

Solucja Edytuj

Jedziemy na Algonquin Bridge, gdzie czekamy na pociąg. Gdy ten będzie przejeżdżał pod nami, wskakujemy na dach. Niszczymy helikoptery za pomocą automatycznie podarowanego nam Automatic Shotguna i idziemy do przedniej kabiny, uważając na przeszkody. Gdy już się tam znajdziemy, Yusuf przyleci Skyliftem. Następnie każe nam odłączyć kabinę motorniczego od innych. Gdy już dolecimy na miejsce, misja zakończy się sukcesem.

Ciekawostki Edytuj

  • Skylift, używany przez Yusufa w tej misji może zostać przez nas zdobyty. Aby to zrobić, należy skorzystać z kodu na Annihilatora (359-555-0100) na krótko po tym, jak zostaniemy odstawieni na boisku bejsbolowe. Następnie, szybko wsiadamy do helikoptera i lecimy za Skyliftem uważając na to, żeby nie stracić go z oczu. Gdy ten znajdzie się nad autostradą lądujemy na niej, po czym szybko zabijamy Yusufa. Helikopter bez pilota powinien samodzielnie wylądować na drodze.

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: For the Man Who Has Everything Następna:
Yusuf Amir (TBGT - HUD) Caught with your Pants Down Anthony Prince (TBGT - HUD) Ladies Half Price