FANDOM

Factory Fun - misja w Grand Theft Auto: Chinatown Wars dostępna tylko na konsoli PSP. Otrzymujemy ją od Melanie Mallard.

Solucja Edytuj

Po cutscence wsiadamy z Mel do furgonetki i jedziemy do wytwórni w South Slopes. Po kolejnej scence wchodzimy do środka wytwórni, zabijamy ochroniarza i niszczymy barykadę kijem bejsbolowym. Po zabiciu kolejnych członków gangu Yardies, rozwalamy kolejną blokadę. Po wejściu do kolejnego pomieszczenia, atakuje nas więcej Yardies. Po zabiciu ich, niszczymy skrzynie z narkotykami. Gdy skrzynie zostaną zniszczone, przez ścianę przebije się więcej gangsterów. Zabijamy ich, potem zaprowadzamy Mel po schodach na pierwsze piętro. Po wejściu na piętro Melanie pójdzie sama do przodu, lecz szybko wróci, gdyż za rogiem jest dwóch kolejnych gangsterów, z czego jeden z nich ma miotacz ognia. Po zabiciu ich, niszczymy kolejną barykadę i przechodzimy do następnego pokoju. W kolejnym pokoju znajdują się uprawa narkotyków oraz więcej gangsterów. Zabijamy gangsterów i palimy rośliny. Szef całego kompleksu znajduje się za ścianą naprzeciwko wejścia, więc podnosimy ładunki wybuchowe z pokoju obok i uzbrajamy je obok ściany. Po wybuchu, zabijamy kolejnych członków gangu i niszczymy kolejną barykadę za pomocą kija, aby dostać się do szefa. Gdy go zabijemy, zobaczymy że upuścił on odbezpieczony granat, który eksploduje zabijając dwie dziewczyny, które były obok szefa. Po krótkiej rozmowie z Mel, Huang będzie chciał otworzyć sejf. Podchodzimy więc do niego i włamujemy się do środka. Po tym nastąpi krótka scenka i Mel odjedzie swoją furgonetką. Misja zostanie wtedy ukończona.

Scenariusz Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PSP
Poczekaj, aż strona się załaduje.
Misje w Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Poprzednia: Factory Fun Następna:
Dock'u'Mental Half Cut