FANDOM

FBI Cruiser – zmodyfikowana wersja radiowozu, występująca w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, używana przez FBI.

W przeciwieństwie do Samochodu FBI w GTA III, który był wzorowany na Kurumie, FBI Cruiser jest wzorowany na radiowozie i taksówce. Zawsze występuje w kolorze czarnym, przypomina Ford Crown Victoria.

Prędkość maksymalna FBI Cruisera jest porównywalna z prędkością Sentinela, lecz Cruiser zachował prowadzenie i hamowanie radiowozu. Można w nim wykonywać misje Vigilante. W przeciwieństwie do Samochodu FBI z GTA III, nie może zostać przemalowany w Pay 'n' Spray.

Występowanie Edytuj

FBI Cruisery zaczną ścigać gracza, gdy ten osiągnie 5. stopień poszukiwań (dopiero po odblokowaniu Wyspy Staunton). Samochody te ścigają gracza z o wiele większą prędkością od prędkości maksymalnej FBI Cruisera (mogą prześcignąć gracza, nawet gdy ten ma szybszy pojazd). Zawierają czterech agentów FBI. FBI Cruisery są używane także w blokadach.

Oprócz sytuacji, gdy gracz jest poszukiwany przez FBI, Cruiser występuje także w dwóch misjach:

  • Contra-Banned: po rozmowie z Miguelem podjedzie FBI Cruiser. Można wtedy zostawić Patriota w spokoju, ukraść Cruisera i zawieźć go do garażu (misja zakończy się niepowodzeniem, gdyż zostawimy Patriota).
  • L.C. Confidential: w tej misji musimy ukraść Cruisera z miejsca zbrodni, podczas spotkania z celem pojawi się drugi; oba możemy ukraść i zawieźć do garażu.

Zobacz też Edytuj