FANDOM

Eyefind (logo)

Logo eyefind.info

eyefind.info – strona internetowa i spółka w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Jej właścicielem jest Trip Hammer.

eyefind to serwis informacyjny połączony z przeglądarką internetową, w którym znajdziemy najświeższe wiadomości oraz bleety, odpowiednik rzeczywistych tweetów. Serwis jest zintegrowany z najpopularniejszymi serwisami np. Lifeinvaderem.

Rola serwisu Edytuj

Grand Theft Auto IV Edytuj

W GTA IV serwis jest wykorzystywany głównie do sprawdzania poczty. Po raz pierwszy Niko korzysta z niego w misji Logging On, kiedy ma aktywować swoją pocztę.

Grand Theft Auto V Edytuj

Eyefind (V)

Strona główna Eyefind w GTA V

W GTA V Eyefind dalej jest serwisem informacyjnym, jednak usunięto opcje sprawdzania poczty elektronicznej z poziomu przeglądarki. W tej części zintegrowanie z innymi serwisami jest jeszcze większe. Na stronie głównej wyświetlane są między innymi najświeższe bleety oraz wiadomości Weazel News i innych serwisów informacyjnych. Widnieje na niej informacja o aktualnej pogodzie oraz dniu tygodnia.

Grand Theft Auto Online Edytuj

W GTA Online role Eyefinda jest nieco większa. Powróciła opcja pisania i odbierania wiadomości elektronicznych, poza tym nic się nie zmieniło.

Strony zintegrowane z Eyefind Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno wizualnie jak i technicznie Eyefind jest parodią msn.com.