FANDOM

Excess Delivery – misja poboczna występująca w Grand Theft Auto: Chinatown Wars.

Opis Edytuj

Misję rozpoczynamy wsiadają do jednego z dwóch vanów Alphamail znajdujących się przy magazynie Alpha Mail i przy budynku Liberty State Delivery. Dla każdego z oddziałów wykonujemy tę misję osobno. Celem misji jest zebranie 5 paczek w każdym oddziale (Algonquin oraz Bohan/Broker/Dukes) i odwiezienie ich do klientów. Zadanie to utrudniają nam wrogo nastawieni do nas kurierzy uzbrojeni w Micro SMG, którzy poruszają się ciężarówkami. W walce wspiera nas pomocnik strzelający do wrogich vanów metodą drive-by.

Misje dla oddziału w Algonquin Edytuj

Na początku wyjeżdżamy spod budynku Liberty State Delivery ulokowanego w Middle Park East i kierujemy się w stronę pierwszej przesyłki, która znajduje się przy banku Lombank w Varsity Heights. Po odebraniu walizki zawozimy ją do restauracji Madame Faux Pas Spon Up Home Cookin' w Northwood. Później jedziemy po kolejną paczkę, która znajduje się przy ścianie pokrytej w całości graffiti obok komisariatu policji w East Holland. Zawozimy ją do klienta z klubu Jouster's Gentlemen's Club położonego w Middle Park East. Po dostarczeniu przesyłki ruszamy w kierunku pomnika usytuowanego w Star Junction, gdzie znajduje się trzeci pakunek, który mamy zawieźć pod jeden z budynków w Suffolk. Za dowiezienie paczki numer trzy otrzymamy brązowy medal. Jedziemy potem odebrać przesyłkę ze skweru w City Hall i dostarczamy ją do klienta stacjonującego w głównym punkcie Liberty Sanitation Department w Fishmarket South – otrzymujemy dzięki temu srebrny medal. Ostatnia przesyłka znajduje się na podwórzu za budynkiem Eastwood 560 na Colony Island. Po odesłaniu jej do klienta w The Triangle misja zakończy się pomyślnie i otrzymamy złoty medal.

Misje dla oddziału w Bohan/Broker/Dukes Edytuj

Na samym początku zabieramy ciężarówkę stojącą pod magazynem Alpha Mail w Industrial i jedziemy odebrać naszą pierwszą przesyłkę znajdującą się przy budynku z wielkim billboardem Panoramic w South Bohan. Gdy już ją zabierzemy udajemy się pod klub The Triangle Club w Northern Gardens. Po odebraniu przesyłki przez klienta jedziemy do Steinway, gdzie po drugiej stronie ulicy od Steinway Beer Garden znajduje się kolejna walizka, którą mam za zadanie przewieźć na lotnisko Francis International Airport. Później ruszamy w stronę stacji kolejowej w Meadows Hills skąd odbieramy kolejną przesyłkę. Transportujemy ją do klienta znajdującego się w sklepie Girly Girl w Downtown – otrzymamy za to brązowy medal. Kolejny pakunek znajduje się pod jednym z budynków mieszkalnych niedaleko huśtawki w Firefly Projects. Zawozimy go do klienta ze sklepu Island Grocery w Firefly Island; otrzymamy srebrny medal. Ostatni pakunek zlokalizowany jest przy magazynie firmy Liberty State Delivery w East Hook. Musimy go dowieźć do domu należącego do Mikhaila Faustina w Beachgate. Po dowiezieniu go w wyznaczone miejsce otrzymamy złoty medal a misja zakończy się powodzeniem.

Nagroda Edytuj

Jeżeli gracz dostarczył 10 paczek (po 5 w każdym z oddziałów) dostanie trofeum „Big Pants”, a pojemność jego torby na narkotyki zwiększy się dwukrotnie.