Grand Theft Auto Wiki (GTA Wiki)
Grand Theft Auto Wiki (GTA Wiki)

Euros – samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto V, gdzie został dodany w aktualizacji Los Santos Tunesr. W GTA V jego producentem jest Annis.

Opis[]

W GTA: San Andreas Euros przypomina Nissana 300ZX. Jest jedynym pojazdem w grze wyposażonym w szyberdach. Napędza go silnik V6 umieszczony z przodu i ma napęd na cztery koła, ale dysponuje słabym przyśpieszeniem i prędkością maksymalną, a jego hamulce są przeciętne. Podobnie jak Elegy przy dużych prędkościach potrafi wpaść w nadsterowność.

Euros powrócił dopiero w GTA V. W tej części z wyglądu przypomina Nissana 350Z, a układ tylnym świateł przypomina ten z Hyundaia Velostera; jest podobny do ZR380. Pod względem osiągów, Euros dysponuje średnim przyśpieszeniem i dobrą prędkością maksymalną, jest też średnio zwrotny i dobrze hamuje.

Występowanie[]

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Przed wejściem do kasyna The Camel's Toe (tylko, jeśli wymagany do eksportu z trzeciej listy).
  • Możliwy do zaimportowania z doków w Easter Basin po ukończeniu list eksportowych ($28 000).
  • Pojawia się na ulicach po wpisaniu kodu everyoneisrich.

Grand Theft Auto V

  • Można go przywołać za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online

  • Można go kupić za $1 800 000 na Legendarymotorsport.net.
  • Zmodyfikowaną wersję można darmowo przetestować po wykupieniu członkostwa w klubie samochodowym.

Ciekawostki[]

  • Euros to jeden z greckich bogów wiatru.
  • Oznaczenia Król Skorpion i Driftowe plemię dostępne dla Eurosa w GTA V nawiązują do Nissanów 350Z Drift Kinga i Morimoto z filmu Szybcy i wściekli: Tokio Drift.

Galeria[]