FANDOM

Eugenics Incorporated (IV)

Eugenics Incorporated – firma bioinżynieryjna występująca w Grand Theft Auto IV. Zajmuje się ona tworzeniem dzieci dostosowanych do potrzeb rodziców i współpracuje z Lipurgexem. Rodzice za pomocą Babybuilder 1.0 mogą wybrać jakie mają być ich dzieci. Koszty takiego zabiegu zaczynają się od $100000. Firma posiada swoją fabrykę w Industrial w Bohan oraz magazyn w Port Tudor w Alderney. Eugenic ma również własną stronę internetową Eugenicsincorporated.com. W latach 80-tych w firmie tej grupa naukowców, w której znajdował się Dr. Stephen Von Singer pracowała nad projektem Human Genome Project (Projekt poznania ludzkiego genomu), który miał na celu opisanie 25000 genów, które składają się na genom ludzki. W firmie tej powstał SPROG (Selective Perenatal Recombination of Optimal Genes). Firma ta zbiera jajniki i spermę za pomocą masturbatoriów mieszczących się w restauracjach Cluckin' Bell. Znanymi dawcami są Tony McTony i Kerry McIntosh. Eugenics organizuje również bazar w hotelu Grand Northumbrian, na którym można kupić dzieci, zamknięte w szklanych klatkach. Firma ta jest notowana na giełdzie BAWSAQ. Jej slogan brzmi Morality is none of our business. Make sure you have the right baby is..

Ciekawostki Edytuj

  • Według strony internetowej nazwa firmy pochodzi od greckiego słowa Eugenes, co oznacza robić dzieci za pieniądze. Jest to jednak kłamstwo, ponieważ nazwa ta oznacza w języku greckim dobrze urodzony.