FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne postaci o tym imieniu?

Edward „Eddie” Pulaski (Pułaski[2][3][4][5]) – policjant Los Santos Police Department z Grand Theft Auto: San Andreas, mocno skorumpowany członek C.R.A.S.H.

Eddie jest skorumpowanym policjantem pochodzenia polskiego[1]. Istnieje prawdopodobieństwo, że jest rasistą, na co wskazują jego słowa skierowane do meksykańskiego taksówkarza na początku gry[6] oraz nieprzypadkowe nazwisko[7]. Pulaski był średniego wzrostu mężczyzną z lekką nadwagą i krótkimi włosami. Posiadał samochód Buffalo z napisem Pulaski na tylnej tablicy rejestracyjnej.

Historia Edytuj

W 1992 roku Eddie Pulaski wraz z Frankiem Tenpennym i Jimmym Hernandezem wrobił Carla Johnsona w zabójstwo dokonane przez nich na Ralphie Pendelburym, by ten pomagał im się wymigać od więzienia.

Jakiś czas później Eddie i Frank zażądali od Carla, by ukradł dokumenty z rąk policji, które mocno ich obciążały. Carlowi udało się to zrobić i Frank po przeczytaniu raportu domyślił się, że to porucznik Hernandez był donosicielem, w związku z czym szef C.R.A.S.H. podjął próbę zabicia Jimmy'ego i kazał Carlowi wykopać grób dla zdrajcy.

Eddie z kolei nadzorował prace. Jimmy Hernandez podjął ostatnią próbę ratunku i próbował pobić Eddiego, ten jednak zabija go i ucieka. Goniony później przez Carla wykrzykiwał różne niemiłe teksty na temat jego rodziny i przyjaciół. Ginie z rąk Carla podczas pościgu.

Eddie nie dożył procesu sądowego w Los Santos, w przeciwieństwie do Franka Tenpenny'ego. Z reportażu telewizyjnego na temat tego procesu wynika, że policja nic nie wie o śmierci Eddiego.

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Fragment misji Koniec kolejki:
    Melvin Harris: Pierdolić Tenpenny'ego i jego polskiego pieska.
  2. Fragment misji Płonące pożądanie:
    Frank Tenpenny: Oficer Pułaski sądzi, że próbujesz się z nami pieprzyć, Carl.
  3. Fragment misji 555 "Uprzejmie donoszę":
    Frank Tenpenny: Masz ten prezent dla mojego przyjaciela, tak, wiesz, tego, który próbował wpędzić mnie i oficera Pułaskiego w kłopoty?
  4. Fragment misji Zrzut:
    Mike Toreno: Tenpenny i Pułaski są tak naprawdę całkiem nieszkodliwi.
  5. Fragment misji W samo południe:
    Eddie Pulaski: I dla ciebie to jest oficer Pułaski.
  6. Fragment misji Początki:
    Eddie Pulaski: Wynoś się stąd, spasiony gnoju! Głupi Meksykaniec…
  7. W amerykańskim stanie Tennessee znajduje się miejscowość Pulaski, w której powstała rasistowska organizacja Ku Klux Klan.