FANDOM

ERIS (logo)

ERIS – sieć sklepów obuwniczo-odzieżowych występująca w San Andreas i Liberty City.

Firma jest licznie reklamowana w całym stanie San Andreas. Jest też sponsorem Hotring Racera na wyścigach. W kryjówkach w GTA San Andreas znajdujących się na terenach wiejskich można znaleźć złożone koszulki z jego logiem, leżące obok łóżek. Koszulkę firmy można kupić też w sklepach Binco. Jest też reklamowany w radiu w Grand Theft Auto III, m.in. we Flashback FM. Obuwie tej firmy możemy na dodatek znaleźć w willi Playboya X.

ERIS posiada sklepy w Rodeo w Los Santos oraz w Downtown w Broker. W GTA IV firma posiada stronę internetową Erisfootware.com.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa marki może być parodią Nike, a zarazem imieniem bogini.
  • Logo marki może być parodią loga firmy obuwniczo-odzieżowej Kappa. Przedstawia ono dwie odwrócone do siebie litery „e”, zaś w oryginale są to dwie odwrócone postaci.
  • ERIS wykorzystuje do pracy w fabrykach dzieci, płacąc im głodowe wręcz pensje; wynika tak z reklamy marki w GTA III (nawiązanie do polityki firmy Nike).
  • Zgodnie z informacją zawartą na stronie internetowej programu psychologicznego Inversion Therapy, fabryki marki znajdują się w Wietnamie.

Galeria Edytuj