FANDOM

Double Trouble – misja w Grand Theft Auto: Chinatown Wars, pierwsza od Lestera Leroca.

Solucja Edytuj

Lester chce żebyśmy odbyli za niego test inicjacyjny do gangu Angels of Death, gdyż ten nie potrafi dobrze jeździć na motocyklu. Po rozmowie z pracodawcą wsiadamy na motocykl zaparkowany obok restauracji Burger Shot a następnie udajemy się na miejsce spotkania z motocyklistami w Willis. Tam rozpocznie się test, który będziemy musieli ukończyć w wyznaczonym czasie. Najpierw będziemy musieli wyskoczyć z rampy nad motocyklami, a następnie udać się w kierunku wyznaczonym checkpointami. Doprowadzą nas one do kryjówki gangu The Lost Brotherhood, w której będziemy musieli zlikwidować wszystkich gangsterów. Gdy to zrobimy jedziemy dalej po drodze wyznaczonej przez checkpointy; po drodze dopadnie nas trzech Lostów, których będzie trzeba zlikwidować. Po zabiciu gangsterów spotykamy się na parkingu z Lesterem, który da nam bombę, którą będziemy musieli wysadzić The Monoglobe w Meadows Park. Zabieramy ją ze sobą, a następnie wyskakujemy rampą do parku i podkładamy ją pod fontannę. Gdy to zrobimy uzbrajamy ją powtarzając wcześniej ukazaną nam sekwencję wciskania przycisków. Uzbrojona bomba po chwili wybuchnie siejąc spustoszenie w parku, a misja zakończy się powodzeniem.

Scenariusz Edytuj