FANDOM

Doradztwo małżeńskie – misja w Grand Theft Auto V, druga dla protagonisty Michaela De Santy.

SolucjaEdytuj

Do rezydencji możemy dotrzeć jako Michael lub Franklin. Gdy misje rozpoczniemy Michaelem, ukaże nam się cut-scenka, w której Amanda zostaje przyłapana przez niego na zdradzie z instruktorem tenisa. Mężczyzna w samej bieliźnie ucieka przez okno, a następnie wsiada do samochodu i odjeżdża. W tym samym momencie przychodzi Franklin, który wspólnie z Michaelem postanawia gonić kochanka Amandy.

Jako Michael, gonimy Kyle'a, uważając na ostrych zakrętach. Instruktor opuści pojazd w Vinewood Hills, oraz schowa się w jednej z rezydencji. Michael po krótkiej wymianie zdań z instruktorem, każe Franklinowi przymocować linkę do jednej z podpór. Po cut-scence wsiadamy do auta i wciskamy pedał gazu, aż do momentu gdy dom się zawali.

W trakcie powrotu do domu, Michael otrzyma telefon że omyłkowo zdewastował rezydencje Martina Madrazo, meksykańskiego gangstera. Po chwili zacznie nas gonić kilka samochodów. Mamy wybór, jako Michael zgubić gangsterów, bądź jako Franklin ostrzelać ich pojazdy techniką drive-by. Po zgubieniu pościgu, docieramy do domu Michaela, oraz oglądamy ostatnią cut-scenkę, w której Martin Madrazo odwiedza Michaela oraz każe mu wypłacić odszkodowanie w wysokości 2,5 miliona dolarów. Zmusza to Michaela do powrotu do zawodu.

Ciekawostki Edytuj

  • Sposób w jaki Michael zrzucił dom ze wzgórza, był inspirowany sceną z filmu Zabójcza broń 2.
  • Gdy po tej misji zadzwonimy do Amandy, stwierdzi ona, że Kyle uciekł z Los Santos ze strachu przed Michaelem.
  • W cut-scence, w której Martin żąda od Michaela odszkodowania za zniszczony dom, Franklin mówi Michaelowi, że Martina Madrazo pozwało pewnych 12 ławników, ale ławnicy „zaginęli w tajemniczy sposób”. Jest to nawiązanie do jednej z misji w GTA OnlinePrzysięgli pod ostrzałem – gdzie protagonista, właśnie na zlecenie meksykańskiego gangstera zabił wspomnianych 12 ławników.
100% • Ani draśnięcia 100% (2) Ukończ, starając się nie uszkodzić zbyt mocno Bisona.
• Czas 100% (2) Ukończ w 5 minut 30 sekund.
• Śmierć na kółkach 100% (2) Zabij 3 wrogów, strzelając z pojazdu.

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Doradztwo małżeńskie Następna:
Michael De Santa (V - HUD) Michael De Santa (2) (V - HUD) Ojciec i syn
Przysługa
Michael De Santa (V - HUD) Córeczka tatusia
Lester Crest (V - HUD)Zaproszenie od przyjaciela