Domowa inwazja – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, druga od Rydera.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem jest obrabowanie pułkownika Fuhrbergera. Na dojazd i wykonanie zadania mamy 8 minut. Po dotarciu na miejsce wchodzimy do domu. Po prawej stronie pojawi się wskaźnik hałasu. Najlepiej chodzić w pozycji przykucniętej. Musimy zlokalizować przynajmniej 3 skrzynie (możemy więcej). Po znalezieniu skrzyni bierzemy ją przyciskiem ENTER. W trakcie chodu warto wcisnąć LALT (lewy alt), żeby nie wyrwać się sprintem i nie obudzić pułkownika. Jeśli to zrobimy, po wyjściu z domu otrzymamy 2. stopień poszukiwań, a Fuhrberger wstanie i zaatakuje nas strzelbą. Po zrabowaniu jedziemy do dziupli.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz obudzi pułkownika przed zabraniem co najmniej trzech skrzyń, pułkownik wstanie z łóżka. CJ zacznie w przerywniku filmowym uciekać, a następnie nie zastanie Rydera i ciężarówki przed domem (Ryder zostawił nas na pastwę losu), misja zakończy się niepowodzeniem, a my dostaniemy dwie gwiazdki. Jeśli zrobi to po zabraniu co najmniej trzech skrzyń, pułkownik wstanie z łóżka i pobiegnie do gracza ze strzelbą. Gracz może w takim przypadku zabić pułkownika, a po wyjściu z domu pokaże się cut-scenka, gdzie podjadą dwa radiowozy. Dostaniemy dwie gwiazdki i będziemy musieli jechać do Pay 'n' Spray. Ponadto CJ i Ryder będą się kłócić w drodze powrotnej. Jeżeli natomiast upłynie czas i nastanie dzień, pułkownik wstanie z łóżka, a my zostaniemy sami przed domem (bez Rydera), misja zakończy się niepowodzeniem, a my dostaniemy dwie gwiazdki.
  • CJ podczas napadu nosi maskę (taką samą, jak przy misji włamywacza).
  • Jeśli podczas trzymania skrzyni wyjmiemy jakąś broń, z którą nie da się biec sprintem (np. strzelbę lub kij baseballowy), CJ będzie szedł szybciej i głośniej (gracz będzie mógł usłyszeć swoje kroki), chociaż pasek hałasu się nie podniesie. Możemy także kucnąć, wtedy pójdziemy szybciej, a pasek również się nie podniesie.
  • Jeśli zbierzemy wszystkie skrzynie, najpierw Ryder wsiądzie do furgonetki, a potem zrobi to CJ. Poza tym CJ nie wypowie wtedy słów „Wynośmy się stąd!”.
  • Misja zawsze rozpoczyna się o 22:00.
  • Jeśli po zaliczeniu misji zdążymy się odwrócić z wciśniętym klawiszem celowania, może udać nam się wycelować w Rydera lub nawet strzelić w niego. Nie spowoduje to jednak żadnych skutków związanych z misją.
  • Jeśli obudzimy pułkownika, możemy wtedy w jego pokoju zobaczyć plakat z nagą Candy Suxxx.
  • Gdy uszkodzimy zderzak na tablicy rejestracyjnej pojawi się napis SWAG.
  • Gdy się zakradniemy i wycelujemy w pułkownika, pojawi się cut-scenka, jakbyśmy nahałasowali dwa razy.
  • Misję można sobie znacząco ułatwić. Można za pomocą karabinu snajperskiego wycelować w głowę pułkownika i postrzelić go. Wtedy pułkownik padnie martwy, a pasek hałasu nie będzie się więcej podnosił.
  • Na początku misji leci utwór, którego nie usłyszymy nigdzie indziej podczas gry.
  • Przed jak i po tej misji również będziemy mogli wejść do domu pułkownika, lecz nie zastaniemy tam ani pułkownika ani skrzyń z bronią.

Poprzednia: Domowa inwazja Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Przelotówa Lance Wilson (SA - HUD) Katalizator

Przypisy

  1. Gra tylko informuje nas o możliwości wykonywania misji włamywacza i pokazuje, w jakim aucie możemy ją wykonać. Normalnie można ją wykonać już na początku gry (o ile znajdziemy odpowiedni pojazd).