FANDOM

Dom Franklina – dom Franklina Clintona i jego ciotki, występujący w Grand Theft Auto V. Jest to pierwsza kryjówka tego protagonisty.

Kryjówka odblokowuje się po wykonaniu misji Franklin i Lamar. Po wykonaniu misji Zabójstwo w hotelu kryjówka przekształca się w „centrum dla kobiet” przez Denise Clinton, a wnętrze i garaż są dostępne dla gracza tylko za pomocą glitchów lub sztuczek.

Nieruchomość jest jednopiętrowa. Gracz może zapisać swoją grę w sypialni Franklina, w pierwsze drzwi na lewo od głównego wejścia. Po drugiej stronie korytarza znajduje się mały salon z telewizorem, który Franklin może pooglądać. Salon prowadzi do małej kuchni, gdzie Franklin może napić się piwa lub skorzystać z pierwszej pomocy. Garaż znajduje się na lewo od głównego wejścia. Za domem jest też buda, w której mieszka Chop.

Pojazdy zaparkowane przed kryjówkąEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli w jakiś sposób wejdziemy do domu po wykonaniu misji Zabójstwo w hotelu, ciotka Franklina może się w nim znajdować.
  • Nawet jeśli po wykonaniu misji Zabójstwo w hotelu będziemy ostrzeliwać dom Franklina jako np. Michael, ten wyśle do nas SMS, byśmy przestali to robić.

Galeria Edytuj