FANDOM

Dok Sonar Collections – jeden z assetów występujący w Grand Theft Auto V. Można go kupić po misji Skok na Merryweather. Dok znajduje się nad morzem na terenie Paleto Cove.

Jest to tak naprawdę stare molo z barem dla homoseksualistów i zejściem do łodzi. Aby dojść do doku należy zejść krętymi schodami. Właścicielem może być każdy protagonista kupując go za $250 000. Pojawiają się wtedy batyskaf oraz Dinghy. Początkowo asset nie przynosi zysków. Te pojawiają się po zebraniu 30 odpadów radioaktywnych. Zebranie 1 odpadu da nam $23 000 a po zebraniu wszystkich 30 dostaniemy $690 000 oraz premię $250 000. Dok będzie także będzie przynosił dochód. Rozgrywają się tu dwie misję od dziwaków i nieznajomych Śmierć na morzu oraz Co kryje głębia? od Abigail. Po tej pierwszej zleci ona nam zadanie znaleźć fragmenty łodzi.

W Grand Theft Auto Online na barierce mola na przeciwko baru leży jedna z kart do gry.

Znani pracownicy Edytuj

Przypisy

  1. Dochód ten otrzymuje tylko raz po zebraniu wszystkich odpadów. Później nie będzie on przynosił dochodów.