FANDOM

Gwiazda (1)

Dobry mąż – opcjonalna misja w Grand Theft Auto V dla Amandy De Santy.

Solucja Edytuj

Przeprowadziwszy zamach na Jaya Norrisa, Michael De Santa odbiera telefon od swojej żony, Amandy. Ta prosi go o pomoc w wyjaśnieniu pewnego nieporozumienia. Gracz może zadecydować, czy chce pomóc Amandzie. Zalecane jest jednak przyjęcie misji, gdyż w przeciwnym wypadku z konta Michaela zostanie pobrana spora kwota pieniędzy.

Po zakończonej rozmowie ukazany zostanie limit czasowy, przystosowany do twojej obecnej odległości do celu. W tym czasie musisz dotrzeć do sklepu Didiera Sachsa, ulokowanego w Rockford Hills. Tam odnajdziesz funkcjonariusza policji wprowadzającego Amandę do radiowozu. Gdy policjant postanowi uciąć pogawędkę z ochroniarzem sklepu, wsiądź prędko do samochodu. Działanie to obciąży cię aż trzygwiazdkowym poziomem pościgu, który musisz utracić w dowolny z możliwych sposobów. Choć w pobliżu znajduje się Los Santos Customs, zapomnij o skorzystaniu z tamtejszych usług, bowiem mechanicy za żadne skarby nie przyłożą ręki do radiowozu. Korzystaj z bocznych uliczek i ukrytych miejsc, dzięki czemu zwiększysz swoje szanse na szybką i skuteczną ucieczkę. Po zgubieniu funkcjonariuszy, jedź w stronę domu rodziny De Santa, wysłuchując przy okazji kolejnego sporu między małżonkami. Dotarłszy na miejsce, Amanda podziękuje Michaelowi za udzieloną pomoc, a misja zakończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Choć podczas tej misji Amanda występuje w swoim normalnym stroju wyjściowym, grafika misji z Social Club ukazuje ją w stroju od tenisa.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: ArtKoval PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Dobry mąż
Lester Crest (V - HUD) Zaproszenie od przyjaciela