FANDOM

Dimentia to Go! – jedna z siedmiu misji dla Loonies w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Nasz pracodawca dowiedział się, że policja posiada pewną limuzynę – Dementia Limousine.

Musimy ją dla niego ukraść. Na samym początku jedziemy do University i spotykamy się z przyjacielem Elmo – Dodo. Po rozmowie z nim, za pomocą strzałki, lokalizujemy pozostawioną dla nas broń (karabin maszynowy i koktajle Mołotowa) – jest przy jednym z hoteli. Teraz musimy zabrać niejakiego Lance'a, jest w dokach w południowej części miasta.

Podjeżdżamy do niego w pojeździe (podejście pieszo nic nie da). Gdy Lance wsiądzie i weźmie od nas $1 000, zawozimy go w pobliże parkingu policyjnego i wysiadamy z pojazdu.

Lance porozmawia ze strażnikiem, przekupi go i odjedzie z nim pozostawionym przez nas samochodem. Teraz będziemy mogli dostać się na parking – używamy do tego schodów po prawej. Strażnik, stojący przy limuzynie nie może nas zobaczyć – gdy jednak tak się stanie, zabijamy go.

Aby wydostać limuzynę z parkingu, musimy zniszczyć mechanizm nad jego bramą. Używamy do tego koktajli Mołotowa. Na koniec wsiadamy do limuzyny i odstawiamy ją do garażu na terenie Loonych.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GrandTheftAutoWikiPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.