FANDOM

Debbie – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Jest studentką, która posiada konto na stronie Myroomonline.net.

Biografia Edytuj

Debbie urodziła się w 1991 roku w Liberty City. Twierdzi jednak, że jest wampirem i byłą hrabiną Nosferatu, która urodziła się w 1643 roku i zapadła w trans, z którego się później przebudziła. Ma chłopaka, który również jest wampirem, z którym uprawia wampiryzm seksualny. Wraz z nim poświęciła kiedyś chomika na znak tego, że jest wampirem. Należy również do ugrupowania Epsilon. Jej rodzicom nie podoba się to, że Debbie zachowuje się jak wampir i popada w anoreksję (waży jedynie 82 funty, tj. 37 kilogramów), ponieważ pije tylko wódkę i krew. Po tym jak jej mama znalazła jej rysunki przedstawiające sadystyczne fantazje seksualne namalowane krwią z jej miesiączki, wysłała ją do psychologa. Debbie nie podoba się to i chce wraz Dunkanem zabić swoich rodziców. Lubi słuchać muzyki celtyckiej, trans operę, industrialny synth pop, nosić gorsety, białą lancę, komputery i trumny. Nie lubi za to jedzenia, swoich rodziców oraz ludzi, którzy nie rozumieją wampirów. Jej mocną stroną jest malowanie oraz tworzeniu muzyki, którą gra ze swoim zespołem.