Długaśna odsiadka – misja w Grand Theft Auto V, druga dla Franklina Clintona.

Solucja Edytuj

Na początek jedziemy do Ammu-Nation gdzie kupujemy strzelbę i dokupujemy do niej latarkę. Następnym celem jest magazyn w La Puerta. Tam dochodzi do spotkania z D, członkiem Ballas porwanym przez Lamara w misji Chop. Gdy okazuje się że jest to zasadzka, Długas zabija D strzałem w głowę. Naszym zadaniem jest ucieczka z magazynu. Po zamordowaniu wszystkich Ballasów (musimy uważać również na Lamara i Długasa, ponieważ ich śmierć zakończy misję niepowodzeniem), na zewnątrz magazynu będzie czekał na nas kordon policji. Naszym zadaniem będzie zestrzelenie śmigłowca, zdobycie jakiegoś pojazdu oraz ucieczka przed 3-gwiazdkowym pościgiem. Najlepszym wyjściem jest schowanie się przed stróżami prawa w tunelu metra w Davis bądź w bocznej uliczce. Przy ostrych zakrętach, możemy wspomóc się specjalną umiejętnością Franklina. Po zgubieniu pościgu, zawozimy naszych kompanów do domu protagonisty.

100% • Czas 100% (2) Ukończyć misję w czasie poniżej 10:30.
• Celność 100% (2) Ukończyć z celnością na poziomie przynajmniej 60%.
• Strzały w głowę 100% (2) Zabić przynajmniej 10 wrogów strzałami w głowę.
• Nieoznaczony 100% (2) Ukończyć odnosząc jak najmniejsze obrażenia.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Długas zabija D, jego pistolet wydaje bardziej realistyczny dźwięk niż podczas normalnej gry.

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Długaśna odsiadka Następna:
Franklin Clinton (V - HUD) Chop
Michael De Santa (V - HUD) Franklin Clinton (V - HUD) Ojciec i syn /
Lester Crest (V - HUD) Zaproszenie od przyjaciela
Franklin Clinton (V - HUD) Franklin Clinton (2) (V - HUD)Safari na dzielni[2]

Przypisy

  1. W zależności od kolejności wykonywania misji: Przysługa, Komplikacje, Ojciec i syn, Chop, misję tę odblokowuje albo Ojciec i syn, albo dopiero Zaproszenie od przyjaciela.
  2. 2,0 2,1 Aby ta misja została odblokowana należy ukończyć jeszcze misję Trzech wspaniałych.