FANDOM

Chwała lub chała - misja w Grand Theft Auto V, piąta dla Michaela De Santa.

Solucja Edytuj

Po cut-scence, ukazującej spotkanie po latach Michaela i Trevora, ruszamy na Stadion Maze Bank. Po dotarciu na miejsce, udajemy się do środka budynku. Tam, Trevor siłą wyciągnie od pracownika informacje w którym miejscu odbywa się casting do programu Chwała lub chała, w którym uczestniczy córka Michaela - Tracey. Po cut-scence, w której Michael i Trevor w skutek frywolnego zachowania prowadzącego w stosunku do Tracey, zrobili awanturę w budynku, gonimy uciekającego Lazlowa. Po wejściu do ciężarówki, mamy za zadanie podążać za nim. Z racji tego, iż ciężarówka jest pojazdem trudnym do prowadzenia, staramy się nie wchodzić w zakręty na pełnej prędkości. Gdy po wjeździe do kanału, Lazlowowi skończy się paliwo, zobaczymy cut-scenkę, która zakończy misje.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedna z trzech misji w grze gdzie po przełączeniu postaci od razu rozpoczyna się misja. W tym przypadku gdy przełączymy się na Michaela rozpocznie się od razu opisana tu misja. Pozostałymi misjami tego typu są Drapieżnik i Plany architekta.
  • Ruch uliczny w trakcie pościgu z Lazlowem jest oskryptowany. Przy każdym ponownym przechodzeniu misji na ulicach będą się pojawiały te same pojazdy oraz będą jeździć w tym samych kierunkach.
  • Scena pościgu za Lazlowem jest inspirowana filmem Terminator 2: Dzień sądu z tą różnicą, że zamiast czerwonego motocykla, występuje czerwony samochód.
100% • Maksymalna prędkość 100% (2) Osiągnij maksymalną prędkość jadąc ciężarówką
• Nie spuszczaj z oczu 100% (2) Trzymaj się blisko Lazlowa podczas pościgu
• Mogę tu zaparkować 100% (2) Pobij koordynatora niedaleko parkingu
• Wszystko przyczepione 100% (2) Nie odpinaj przyczepy z ciężarówki

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Chwała lub chała Następna:
Trevor Philips (V - HUD) Przyjaźń to magia Federal Investigation Bureau (V - HUD) Dzień żywego trupa
Trevor Philips (V - HUD) Zwiad w porcie
Lester Crest (2) (V - HUD) Zabójstwo w hotelu
Z oddali