FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o psa o tej samej nazwie?

Chop – piąta misja w Grand Theft Auto V, pierwsza dla Franklina Clintona.

SolucjaEdytuj

Po cut-scence idziemy za Lamarem do białego Speedo. Wsiadamy do niego i jedziemy do Vinewood Boulevard. Gdy cut-scenka się skończy, zaczynamy pościg za D. Uważamy, żeby nie uszkodzić zbytnio vana Lamara, jeśli chcemy przejść misję na 100%. Możemy sobie w tym pomóc zdolnością specjalną Franklina. W tym wypadku zaliczymy dwa wymagania na złoty medal. Gdy D rozbije się o autobus, biegniemy za nim. Następnie, przełączamy się w perspektywę Chopa na 10 sekund. Przeszukujemy wagony, a potem odganiamy Chopa od innego psa. Po chwili szukamy D w następnych wagonach. Gdy Chop rzuci się za nim, biegniemy za nim, a po cut-scence wracamy do vana. Jedziemy w stronę domu Lamara, a po wykazaniu się inteligencją jego właściciela wypuszczamy D. Kolegę Franklina odwozimy do B.J. Smith Recreation Center. Po tym, misja zostania uznana za zaliczoną.

CiekawostkiEdytuj

  • Van Lamara posiada rejestrację LAMAR G. Możemy zachować go po misji.
  • Jest to jedna z dwóch misji w grze gdzie możemy przełączyć się na Chopa, ale nie można nim sterować. Drugą taką misją jest Drapieżnik.
  • Gdy Chop łapie D to ten zagryza go ze skutkiem śmiertelnym. Można to zobaczyć, nie podchodząc zbyt blisko do nich. Mimo to nie wpłynie to na misję. W cut-scence D będzie już żywy.
  • Moment, w którym Chop zaczyna kopulować z innym psem, może być nawiązaniem do filmu Transformers: Zemsta Upadłych, w którym w początkowych scenach jeden samiec psa kopuluje drugiego.
100% • Ani draśnięcia 100% (2) Nie uszkodź zbytnio vana
• Pieskie życie 100% (2) Bądź w skórze Chopa przez min. 10 sekund
• Skoncentrowany kierowca 100% (2) Użyj specjalnej zdolności Franklina przez min. 7 sekund

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Chop (misja) Następna:
Przysługa Franklin Clinton (V - HUD) Długaśna odsiadka
Michael De Santa (V - HUD) Córeczka tatusia
Kolejna przysługa