Grand Theft Auto Wiki (GTA Wiki)
Grand Theft Auto Wiki (GTA Wiki)

Cherise Glover – postać epizodyczna występująca w Grand Theft Auto IV.

Historia[]

Cherise urodziła się w 1979 roku w North Holland w Algonquin. W 2000 roku została aresztowana za posiadanie skradzionej własności. W tym samym czasie zaczęła umawiać się z dilerami narkotyków z North Holland.

Cherise przez pewien okres czasu była dziewczyną Dwayne'a. Kiedy ten poszedł do więzienia, przysyłał jej różne podarunki takie jak pieniądze, samochody i konta bankowe. W 2008 roku, gdy Dwayne wyszedł z więzienia dowiedział się, że Cherise go rzuciła. Zakochała się w Jayvonie Simsonie. Od tamtego czasu zerwał z nią kontakt.

W misji Ruff Rider Dwayne chce odzyskać pieniądze, które dał Cherise. W tym celu zleca to zadanie Niko. Niko znajduje Cherise wraz z jej nowym chłopakiem przed Videogeddonem. Protagonista może ją zabić lub puścić wolno. Jeśli zostanie zabita, Dwayne nie będzie żałować, że zginęła; jeśli pozostanie żywa, jej były chłopak stwierdzi, że dobrze się stało, iż Niko jej nie zabił.

Jeżeli zostanie puszczona wolno, będzie można ją później spotkać w Northwood. Tam zwierzy się protagoniście, że jej nowy chłopak ją bije. Niko postanawia „dać mu lekcję”. Tu protagonista ponownie ma wybór, czy go zabije, czy tylko poturbuje. Po bójce zakończonej jedynie pobiciem chłopaka Niko radzi, aby Cherise wyniosła się z Northwood, za co Cherise dziękuje mu; jeżeli postanowiliśmy go zabić, Cherise uzna Niko za maniaka i ucieknie mówiąc, że nie chce go już nigdy widzieć. Po zakończeniu misji dzwoni Dwayne. W zależności od wyboru gracza Dawyne albo zapyta, czy Niko się zakochał w jego byłej, albo zapyta czy Cherise coś o nim mówiła.

Kartoteka[]

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Glover
IMIĘ Cherise
WIEK 29
MIEJSCE URODZENIA North Holland, Liberty City
POWIĄZANIA Znana wspólniczka Dwayne'a Forge i innych handlarzy narkotyków z North Holland
REJESTR PRZEST. 2000 – Posiadanie skradzionej własności
ADNOTACJE Często wiąże się z przestępcami w North Holland.
Wcześniejsi chłopacy to Dwayne Forge i Jayvon Simson.
Złożyła skargę do LCPD dotyczącą znęcania się nad nią przez chłopaków.

SURNAME Glover
FIRST NAME Cherise
AGE 29
PLACE OF BIRTH North Holland, Liberty City
AFFILIATIONS Known Associate of Dwayne Forge and other North Holland Drug Dealers.
CRYMINAL RECORD 2000 – Possession Stolen Property
NOTES Often associated with criminals in North Holland.
Past boyfriends included Dwayne Forge and Jayvon Simson.
Complained to the LCPD about boyfriends abusing her.

Scenariusz przypadkowego spotkania[]

Występowanie w misjach[]