FANDOM

Cara Delevingne – brytyjska modelka i aktorka.

Już w wieku 10 lat rozpoczęła karierę w modelingu, zostając twarzą jednego z włoskich wydań czasopisma Vogue. W 2009 roku podpisała kontrakt z agencją Storm Model Management. Po raz pierwszy na wybiegu pojawiła się na pokazie mody London Fashion Week w 2011 roku, przedstawiając kolekcję Burberry. Później wielokrotnie występowała na pokazach mody oraz pojawiała się na okładkach magazynów takich jak Vogue, W, Love, Russh i i-D. W 2015 roku zrezygnowała ostatecznie z kariery modelki na rzecz aktorstwa.

Swoją pierwszą rolę zagrała w filmie Anna Karenina w 2012 roku. Jedną z głównych ról po raz pierwszy zagrała zaś w filmie Twarz anioła z 2014 roku. Potem grała w filmach takich jak: Papierowe miasta (2015), Legion samobójców (2016), Tulipanowa gorączka (2017), czy Valerian i miasto tysiąca planet (2017).

Rola w GTA Edytuj

Jest didżejką radiową pracującą w stacji radiowej Non-Stop-Pop FM w Grand Theft Auto V. Jak można dowiedzieć się z jej wypowiedzi wypowiadanych między piosenkami, w wolnym czasie trenuje ona jogę, gra w Praworządna Rzeź 7 na konsoli EXsorbeo 720 oraz gra na perkusji. Cara zajmuje się również cosplayem i beat-boxem. Z radia można dowiedzieć się także, że oglądała film Najsamotniejszy robot, który strasznie się jej spodobał.