FANDOM

Córeczka tatusia – misja w Grand Theft Auto V, trzecia dla Michaela De Santy.

Solucja Edytuj

Michael, nie mogąc znieść ordynarnego i chamskiego zachowania swojego syna, niszczy jego telewizor. Po krótkiej rozmowie, w której protagonista przeprasza syna oraz wyznaje że martwi się o jego przyszłość, ojciec zaprasza go na przejażdżkę rowerową. Wsiadamy do samochodu, oraz jedziemy na plażę Vespucci, do wypożyczalni rowerów. Naszym zadaniem jest ściganie się z Jimmym na molo Del Perro. Po dotarciu do celu, James wyrzuca ojcu, że karci jego zamiast Tracey, która imprezuje na statku z podejrzanymi ludźmi. Jako Michael, wskakujemy do wody, oraz płyniemy do statku. Po wejściu na jego pokład, Michael wyrzuci jednego z imprezowiczów za burtę, oraz zabierze siłą Tracey. Po wejściu na skuter wodny, naszym zadaniem jest ucieczka przed gangsterami. Musimy uważać, zwłaszcza podczas przejazdu w kanale Vespucci, by nie spaść ze skutera. Po zgubieniu przestępców, docieramy na plaże, gdzie czeka na nas Jimmy. Po cut-scence, misja zakończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas ostatniej cut-scenki widać Buzzarda latającego nad plażą, poza ta misją nie można tego zaobserwować.
  • Sprzedawca rowerów ma na sobie koszulkę przedstawiającą Johna Marstona, postać wystepującą w Red Dead Redemption i Red Dead Redemption 2 (innych produkcjach Rockstar Games).
100% • Najwyższa prędkość 100% (2) Osiągnij najwyższą prędkość na Seasharku.
• Stabilizator 100% (2) Nie spadnij z roweru.
• Szybszy niż ryba 100% (2) Dopłyń do łodzi w ciągu jednej minuty.

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Córeczka tatusia Następna:
Michael De Santa (V - HUD) Michael De Santa (2) (V - HUD)Doradztwo małżeńskie
Franklin Clinton (V - HUD)Chop
Przygotowania do napadu (V - HUD)Środek na owady/
Przygotowania do napadu (V - HUD)Karabinki