FANDOM

Budynek Love Media (III)

Budynek Love Media w GTA III

Budynek Love Media – biurowiec korporacji Love Media, a zarazem miejsce zamieszkania magnata medialnego — Donalda Love'a, ulokowany w Bedford Point w Liberty City. Poza misjami dla Donalda, gracz nie może wejść do budynku.

Wygląd Edytuj

Budynek ten jest jednym z najwyższych w dzielnicy, ma prawie 30 pięter. Został wzniesiony przed rokiem 1998. Ma przeszklone wnętrze i nieosiągalny, podczas normalnej rozgrywki, taras. Poza misjami, na dach budynku można dostać się tylko za pomocą modu lub czołgu połączonego z kodem na latanie. Widać tam ogród Donalda Love, w którym zleca nam misje. Jest to najwyższe miejsce w całym GTA III, na którym gracz może ustać (najwyższy budynek w mieście nie ma solidnego dachu, czy solidnej górnej części). Jest złożony tylko z tekstur, więc przez wszystko (z wyjątkiem podłoża) można przejść.

Misje Edytuj

Grand Theft Auto III

W Grand Theft Auto III, dostajemy stąd wszystkie zadania od Love'a. Są to:

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

W Grand Theft Auto: Liberty City Stories do garażu należącego do budynku zawozimy pojazdy w ramach misji Car-azy Car Give Away oraz Hearse'a w misji The Morgue Party Candidate i Rumpo w Love on the Rocks. Rozgrywa się tu również końcowa cut-scenka tej ostatniej misji.

Budynek Love Media (III - 2)

Ogród na dachu budynku, 2001