FANDOM

Bryce Dawkins – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Jest on zastępcą burmistrza Liberty City.

Opis Edytuj

Bryce jest ministrem do spraw rodzinnych, który twierdzi, że homoseksualizm jest zły. Ma on żonę, do której tak naprawdę nic nie czuje. Jest ona z nim tylko dla pieniędzy i sławy. Poznaje on pewnego dnia Berniego w klubie Hercules i mimo swoich poglądów zakochuje się w nim. Później o związku Dawkinsa dowiadują się Rosjanie, którzy zaczynają go szantażować. Grożą oni, że powiedzą mediom o jego związku z innym mężczyzną. Zdesperowany dzwoni do swojego chłopaka, który wraz z Niko postanawia rozprawić się z szantażystami. Potem jego chłopak, podczas rejsu statkiem, zostaje zaatakowany przez Rosjan. Ponownie pomaga mu jego kolega, który zabija naspastników. W międzyczasie Johnny Klebitz ma za zadanie ukraść Infernusa Dawkinsowi i zamontować w nim podsłuch dla Stubbsa, który chce dowiedzieć się więcej na temat Dawkinsa. Nieświadomy tego Bryce oddaje Niko samochód w zamian za jego czyny. Dzięki Stubbsowi media dowiadują się jednak o związku Berniego z Brycem. Niko Podczas jednej z misji dla Steviego kradnie Turismo Bryca.

Polityk ten posiada konto na stronie Love-meet.net, gdzie nazywa się Troy Harder. Szuka on kobiety, która podziela jego pomysły. Lubi on akronimy, sukcesywne korporacje, męskich sędziów, gwiazdy filmów akcji, tani gaz i drogie samochody. Nie lubi on kobiet, które zabierają jego wolność, samochodów hybrydowych, biednych ludzi, którzy nie chcą pomocy, kontroli posiadania broni, grubych twórców filmów, którzy nienawidzą wolności i wielkiego spisku medialnego przeciwko homoseksualistom. Wypowiada się on na temat lalek Gender Role Doll.