FANDOM

Brown Streak Railroad (SA)

Brown Streak Railroad – dwutorowa linia kolejowa przebiegająca przez stan San Andreas. Jest w kształcie zniekształconego okręgu. Łączy trzy najważniejsze miasta stanu: Los SantosSan FierroLas Venturas. Mimo że przejeżdża przez wsie to nie ma na nich żadnych stacji. Wszystkie stacje linii kolejowej znajdują się tylko w miastach. W sumie jest sześć stacji: dwie w Los Santos, jedna w San Fierro i trzy w Las Venturas. Ogólnie jest bardzo dobrze rozwinięta, ale są pewne minusy tej trasy. Na tej linii zdarzają się bardzo często wypadki samochodowe, a zwłaszcza na przejazdach kolejowych. Porusza się nią wielu ludzi w San Andreas. Dopuszczalna prędkość na tej trasie to 47 metrów na sekundę (169 km/h), gdy przekroczy się tą prędkość, pociąg się wykoleja. W znacznej części linia jest dwutorowa, jedynie w dwóch miejscach w Las Venturas jest jednotorowa. Na trasie znajduje się około dziesięciu tuneli.

Tabor Edytuj

Stacje Edytuj

Los Santos

San Fierro

Las Venturas

Ciekawostki Edytuj

  • Gdzieś w Red County istnieje niewidzialny tor, który sprowadza prowadzony przez gracza pociąg w powietrze. Przenika on wtedy przez Fern Ridge, Blueberry i inne obiekty w Red County. Ten tor kończy się na Cranberry Station. Prawdopodobnie został stworzony na potrzeby misji Tropem pismaka[1].
  • Jeżeli gracz będzie jechać pociągiem w stronę nieodblokowanego terenu, to pociąg zostanie przed nim wyhamowany.
  • Jeśli pociąg zostanie rozpędzony do bardzo dużej prędkości, to jadąc w stronę blokady, gra nie zdoła wyhamować pociągu przed nią, w wyniku czego ten przeniknie przez nią. Nie dzieje się tak w przypadku blokady na moście Fredericka. Tam pociąg zawsze się zatrzyma. Można w ten sposób okrążyć cały stan już na początku gry.

Przypisy