FANDOM

Brian Meech – postać występująca w Grand Theft Auto IV. Jest on jednym z przypadkowych przechodniów.

Historia Edytuj

Brian urodził się w 1979 roku w Los Santos, po czym przeniósł się do Liberty City, gdzie uczył się w jednej ze szkół należącej do prestiżowej Ligi BluszczowejUniwersytet Vespucci – oraz został jej absolwentem. Po ukończeniu uniwersytetu zaczął pracować jako bankier oraz dołączył do stowarzyszenia Liberty City Association of Securities Dealers. Dzięki swojej pracy stał się bogaty w młodym wieku i uzależnił się od narkotyków. W 2007 roku został aresztowany, za posiadanie kokainy typu crack, po czym sprawiał opór w trakcie aresztowania.

Po raz pierwszy Briana spotykamy obok firmy Express Car Service w Hove Beach. Podczas spotkania z Niko jest pod wpływem narkotyków i chwali się swoim „wspaniałym” życiem. Po krótkiej rozmowie wręcza mu $100 i odchodzi.

Kolejny raz spotykamy go stojącego w pobliżu parku rozrywki Funland. Przy drugim spotkaniu prosi Niko o zawiezienie go do jego dilerów, którzy znajdują się na tyłach zakładu Gus the Glazier. Po udanej transakcji odwozimy go do jego domu, który znajduje się w pobliżu restauracji Gulag Garden. Dziękuje on potem Niko i daje mu $200.

Podczas trzeciego spotkania Brian ma opatrzone rany i zachowuje się spokojnie, twierdząc, że skończył raz na zawsze z narkotykami i zaręczył się. Podczas krótkiej rozmowy z Niko, Brian prosi go o zawiezienie do miejsca, w którym znajdują się jego byli dilerzy, aby mógł się z nimi rozmówić. Po przybyciu na miejsce dilerzy zaczynają bić Briana, więc Niko interweniuje. Następnie Brian prosi o odwiezienie go do domu w Hove Beach.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Meech
IMIĘ Brian
WIEK 29
MIEJSCE URODZENIA Los Santos
POWIĄZANIA brak danych
REJESTR PRZEST. 2007 – Opór przy aresztowaniu i posiadania substancji niedozwolonej: crack
ADNOTACJE Obecnie przebywa na rehabilitacji dla stosowania cracku.
Absolwent Uniwersytetu Vespucci.
Jest zarejestrowany w Liberty City Association of Securities Dealers.

SURNAME Meech
FIRST NAME Brian
AGE 29
PLACE OF BIRTH Los Santos
AFFILIATIONS N/A
CRYMINAL RECORD 2007 – Resisting Arrest and Possession Controlled Substance: Crack Cocaine
NOTES Currently in Rehabilitation for the use of crack cocaine.
Graduate of Vespucci University.
Registered with the Liberty City Association of Securities Dealers.

Scenariusz przypadkowego spotkania Edytuj

Pierwsze spotkanie Edytuj

Drugie spotkanie Edytuj

Trzecie spotkanie Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Brian ma dwie tekstury twarzy, pierwsza wykorzystana jest podczas pierwszych dwóch spotkań natomiast ta druga jest zastosowana przy trzecim, ostatnim spotkaniu Briana.
  • Brian jak wiele postaci w GTA IV ma unikalny kask: Kask Briana jest bardzo podobny do czarnego kasku Niko, lecz kask Briana ma przeźroczysty wizjer a kask Niko, ma przyciemnianą szybkę.