Grand Theft Auto Wiki (GTA Wiki)
Grand Theft Auto Wiki (GTA Wiki)

Disambig.svg Może chodziło Ci o inne postaci o tym imieniu?

Brian Meech – postać występująca w Grand Theft Auto IV. Jest on jednym z przypadkowych przechodniów.

Historia[]

Brian urodził się w 1979 roku w Los Santos, po czym przeniósł się do Liberty City, gdzie uczył się w jednej ze szkół należącej do prestiżowej Ligi BluszczowejUniwersytet Vespucci – oraz został jej absolwentem. Po ukończeniu uniwersytetu zaczął pracować jako bankier oraz dołączył do stowarzyszenia Liberty City Association of Securities Dealers. Dzięki swojej pracy stał się bogaty w młodym wieku i uzależnił się od narkotyków. W 2007 roku został aresztowany, za posiadanie kokainy typu crack, po czym sprawiał opór w trakcie aresztowania.

Po raz pierwszy Briana spotykamy obok firmy Express Car Service w Hove Beach. Podczas spotkania z Niko jest pod wpływem narkotyków i chwali się swoim „wspaniałym” życiem. Po krótkiej rozmowie wręcza mu $100 i odchodzi.

Kolejny raz spotykamy go stojącego w pobliżu parku rozrywki Funland. Przy drugim spotkaniu prosi Niko o zawiezienie go do jego dilerów, którzy znajdują się na tyłach zakładu Gus the Glazier. Po udanej transakcji odwozimy go do jego domu, który znajduje się w pobliżu restauracji Gulag Garden. Dziękuje on potem Niko i daje mu $200.

Podczas trzeciego spotkania Brian ma opatrzone rany i zachowuje się spokojnie, twierdząc, że skończył raz na zawsze z narkotykami i zaręczył się. Podczas krótkiej rozmowy z Niko, Brian prosi go o zawiezienie do miejsca, w którym znajdują się jego byli dilerzy, aby mógł się z nimi rozmówić. Po przybyciu na miejsce dilerzy zaczynają bić Briana, więc Niko interweniuje. Następnie Brian prosi o odwiezienie go do domu w Hove Beach.

Kartoteka[]

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Meech
IMIĘ Brian
WIEK 29
MIEJSCE URODZENIA Los Santos
POWIĄZANIA brak danych
REJESTR PRZEST. 2007 – Opór przy aresztowaniu i posiadania substancji niedozwolonej: crack
ADNOTACJE Obecnie przebywa na rehabilitacji dla stosowania cracku.
Absolwent Uniwersytetu Vespucci.
Jest zarejestrowany w Liberty City Association of Securities Dealers.

SURNAME Meech
FIRST NAME Brian
AGE 29
PLACE OF BIRTH Los Santos
AFFILIATIONS N/A
CRYMINAL RECORD 2007 – Resisting Arrest and Possession Controlled Substance: Crack Cocaine
NOTES Currently in Rehabilitation for the use of crack cocaine.
Graduate of Vespucci University.
Registered with the Liberty City Association of Securities Dealers.

Scenariusz przypadkowego spotkania[]

Pierwsze spotkanie[]

Drugie spotkanie[]

Trzecie spotkanie[]

Występowanie w misjach[]

Ciekawostki[]

  • Brian ma dwie tekstury twarzy, pierwsza wykorzystana jest podczas pierwszych dwóch spotkań natomiast ta druga jest zastosowana przy trzecim, ostatnim spotkaniu Briana.
  • Brian jak wiele postaci w GTA IV ma unikalny kask: Kask Briana jest bardzo podobny do czarnego kasku Niko, lecz kask Briana ma przeźroczysty wizjer a kask Niko, ma przyciemnianą szybkę.