FANDOM

Blood Bowl[2] – misja dodatkowa w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest ona wymagana do ukończenia gry na 100%.

Ogólny opis misji Edytuj

Aby rozpocząć misję należy wejść w czerwony marker, znajdujący się przed głównym wejściem stadionu Corvin Stadium. Polega ona na zbieraniu checkpointów, aby osiągnąć czas powyżej 1:00[1]. Każdy checkpoint to +15 sekund. Po obiekcie porozmieszczane są też pickupy klucza naprawiające nasz samochód.

Solucja Edytuj

Po wyświetleniu się cut-scenki informującej o zadaniu, zacznie się odliczanie. Na początku zjeżdżamy w dół i zbieramy jak najwięcej checkpointów. Do pomocy przydzielono nam pasażera z SMG, który ostrzeliwuje pozostałe pojazdy metodą drive-by. Pozostali uczestnicy również do nas strzelają. W tej misji musimy być szybcy i zwinni, gdyż niektóre pojazdy są szybsze od nas. Gdy już osiągniemy wymagany czas, ukaże nam się tabela z wynikami, a po chwili gra przeniesie nas przed stadion.

Nagroda Edytuj

Po ukończeniu misji otrzymujemy jednorazowo $10 000, a na parkingu przy stadionie od teraz pojawiać się będzie Bloodring Banger.

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Gdy przechodzi się misję po raz n-ty, celem jest osiągnięcie czasu powyżej n:00.
  2. Nazwa misji nie jest podana po jej rozpoczęciu, ale możemy ją znaleźć w pliku american.gxt.