FANDOM

Big Bank Job! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Trey potrzebuje czystych pieniędzy, aby opłacić policję.

Dlatego naszym zadaniem jest obrabowanie banku. Najpierw, za pomocą różowej strzałki, znajdujemy ciężarówkę bankową i przejmujemy ją (czekamy, aż zatrzyma się na czerwonym świetle). Gdy zdobędziemy ciężarówkę, naszym zadaniem będzie zabranie dwóch ludzi z gangu Zaibatsu.

Po drodze na miejsce uważamy, aby nie zderzyć się z jakimś radiowozem – bardzo trudno jest uciec przed policją w ciężarówce bankowej. Po zabraniu gangsterów, jedziemy do banku. Powoli przejeżdżamy przez bramę i zanim ukradniemy pieniądze, ustawiamy ciężarówkę przodem do wyjazdu.

Po zabraniu teczki z pieniędzmi dostaniemy drugi stopień poszukiwań. Wyjeżdżamy z terenu banku i jedziemy w kierunku północno-wschodnim, powinniśmy tam znaleźć warsztat lakierniczy. Następnie odstawiamy ciężarówkę do garażu – znajduje się on w centrali Zaibatsu (wjazd od wschodu). Teraz będziemy musieli opłacić policjantów – spotykamy się w tym celu z Rollo Tomassim, który przekaże nam walizkę z pieniędzmi i bombą.

Następnie, jedziemy na posterunek policji i podchodzimy do policjanta – zabierze on pieniądze, wsiądzie do pojazdu i zginie w jego wybuchu. Dostaniemy czwarty stopień poszukiwań; wracamy do pojazdu, którym tu przyjechaliśmy i uciekamy do wyznaczonego garażu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.