FANDOM

Beatrix Fontaine – postać występująca w Grand Theft Auto IV. Jest medium i prowadzącą programu The Seance w stacji radiowej Public Liberty Radio. Dzięki swojemu darowi potrafi wnikać w świat spirytualny dzięki czemu wie o przyszłości, przeszłości i teraźniejszości jej słuchaczy.

Urodziła się na Węgrzech a swoje doświadczenie spirytystyczne zawdzięcza włóczeniu się po wschodniej Europie. W tamtym czasie zarabiała na życie tańcząc i grając na skrzypcach na ulicach. Dużą część swojego życia spędziła w Bułgarii, gdzie uzależniła się od narkotyków i była prostytutką. Miała również dzieci, lecz nie wiadomo co się z nimi stało gdy wyemigrowała do Liberty City.

Po wyjeździe do USA zaczęła pracować jako medium w różnych programach radiowych, które były szybko zdejmowane z anten z powodu wyłudzania przez nią pieniędzy. Założyła również własną stronę internetową i wydała kilka książek o spirytyzmie. Posiada również własną gwiazdę na alei gwiazd w Vinewood. Aktorem głosowym Beatrix jest Ilyana Kadushin.