FANDOM

Beagle – dwusilnikowy samolot występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest wzorowany na samolocie Britten-Norman BN-2 Islander. Jest dosyć wolny, lecz potrafi bardzo szybko skręcać. Chociaż jest 10-miejscowy, potrafi zabrać na pokład tylko dwóch pasażerów.

Najprawdopodobniej, jest to najczęściej używany samolot w San Andreas – ze względu na jego dobre parametry. Świadczy o tym fakt, że można go często zobaczyć latającego nad terenami wiejskimi (bardzo często rozbija się na drzewach itd.).

Występowanie Edytuj

  • Przy pasie startowym lotniska Easter Bay w San Fierro.
  • Można go też spotkać przy jednym z budynków w Fort Carson, jest najczęściej wbity w drzewo i z reguły od razu wybucha nie pozostawiając wraku (bardzo rzadko samolot nie wybucha i można do niego wsiąść, jednak trudno nim wyjechać).

Ciekawostki Edytuj

  • Czasami Beagle lata nad graczem jako tzw. samolot widmo. Nie można go jednak zdobyć.
  • W GTA V pojawia się wzmianka o tym samolocie. Gdy Trevor Philips mieszkał w North Yankton, posiadał samolot tej marki i otworzył biznes z nim związany. Ujawnia to podczas dialogu z Lamarem w misji Hurtownicy.
  • Można na jego skrzydłach transportować pojazdy, lecz trzeba być ostrożnym w trakcie skręcania i nie wykonywać gwałtownych manewrów gdyż wtedy pojazd może spaść.

Galeria Edytuj

Beagle (SA - 2)

Samolot wbity w drzewo w Fort Carson, efekt glitchu w grze