FANDOM

Baza Kartelu Kolumbijskiego w Aspatrii – podwórze, należące do Kartelu Kolumbijskiego, ulokowane w dzielnicy Aspatria, w Grand Theft Auto III. Tutaj był najpewniej przetrzymywany Stary pan z Dalekiego Wschodu, aż do jego uwolnienia przez Claude'a, w misji Wyzwoliciel.

Wygląd Edytuj

Baza kartelu znajduje się na podwórzu ogrodzonym murem, którego brama otwiera się od zewnątrz tylko dla Krążownika Kartelu. Obiekt ma zainstalowany monitoring, o czym informuje tablica na bramie. Na terenie podwórka, stoją dwa kontenery z piachem (jeden centralnie położony), parę pojemników na śmieci, oraz wraki samochodów, ułożone jeden na drugim (za wyjątkiem jednego). Obiekt posiada osiem garaży (we wspomnianej misji czają się w nich członkowie kartelu, z czego w jednym jest i nasz cel - stary pan z Dalekiego Wschodu). Jeden z nich jest zawsze zamknięty, podczas misji, dopóki Claude nie podejdzie do któregoś z nich dostatecznie blisko - wszystkie. Po misji, baza nie pełni już prawdopodobnie żadnej funkcji, lecz nadal można się do niej dostać.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli gracz wejdzie do któregokolwiek garażu i użyje celownika w M16, ten zacznie się migać, i rozdwajać (z większego na mniejszy), a po jego wyłączeniu, gracz odwróci się plecami do podwórka.
  • W Grand Theft Auto: Liberty City Stories funkcjonuje jako magazyn mafii Yakuza (czego możemy dowiedzieć się z misji Shogun Showdown).

Galeria Edytuj