FANDOM

Gwiazda (1)

Banshee 900R – supersamochód występujący w Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online, który został dodany w Aktualizacji Styczeń 2016. Jest produkowany przez firmę Bravado. Banshee 900R swoim wyglądem przypomina SRT Viper GTS-R z 2013 roku. Jest to Banshee przerobione w warsztacie Benny's Original Motor Works.

Osiągi Edytuj

Dysponuje świetną prędkością maksymalną i świetnym przyspieszeniem. Banshee 900R charakteryzuje się dobrej jakości hamulcami i bardzo dobrą przyczepnością, aczkolwiek wymaga od kierowcy sporych umiejętności w prowadzeniu i wyczucia tego pojazdu. Jest przyczepny, ale prowadzenie jest wyzwaniem. Samochód najlepiej sprawuje się na suchym asfalcie, ciężko go się prowadzi w deszczu. Raczej nie nadaje się do jazdy terenowej, ponieważ pojazd nie jest do tego przeznaczony. Jest to supersamochód do wyścigów i szybkiej jazdy, najlepiej po prostych asfaltowych drogach, bardzo dobrze spisuje się na autostradach. Kierowca, który jeździ tym samochodem długo i potrafi go dobrze prowadzić, powinien sobie dać też radę na krętych drogach asfaltowych. Banshee 900R ma napęd na tylne koła, przez co przed startem przez chwilę boksuje ze względu na bardzo mocny silnik, ale jak już się rozpędzi, to naprawdę trudno je prześcignąć.

Tuning Edytuj

Banshee 900R jest pojazdem idealnym dla fanów tuningu, ponieważ posiada bardzo dużo możliwości modyfikowania, ponieważ można go tuningować w warsztacie Benny's Original Motor Works. Poza podstawowymi możliwościami tuningowania można mu m.in. zmienić zderzaki, błotniki, wnętrze pojazdu, klapę bagażnika i progi oraz można mu usunąć lub dodać dach, zainstalować spojler i dodać malowanie firmowe.

Występowanie Edytuj

Występuje wyłącznie w wersji na konsole nowszej generacji (Xbox One i PlayStation 4) oraz PC.

Grand Theft Auto V

  • Może zostać przywołane za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online

Ciekawostki Edytuj

  1. Aby go przerobić w warsztacie Benny's Original Motor Works, należy posiadać legalnie nabyte sportowe Banshee, wjechać do tego warsztatu i zapłacić za przerobienie samochodu na wersję 900R. Wtedy sportowe Banshee zostanie przerobione na wersję niestandardową 900R i stanie się supersamochodem. Można to zrobić tylko w GTA Online.
  2. Banshee 900R to supersamochód, przerobiony w warsztacie Benny's Original Motor Works ze sportowego Banshee.
  3. Banshee to po angielsku ,,Zjawa zwiastująca śmierć".
  4. Do Banshee 900R można kupić oznaczenie „dwutonowa czerń”, upodabniające auto do Mazdy RX-7 z filmu Szybcy i Wściekli: Tokio Drift.
  5. Banshee 900R posiada napęd tylko na tylne koła.
  6. Według statystyk jest to najszybsze auto w grze, ale jego wadą jest napęd na tylne koła, przez co wóz jest trudny w prowadzeniu i wymaga dobrego operowania gazem, aby nie wpaść w poślizg szczególnie na zakrętach.
  7. W realnym świecie została wyprodukowana jedna sztuka Banshee 900R.

Przypisy