FANDOM

Bank Van Theft! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Trey potrzebuje używanych pieniędzy do swojego biznesu narkotykowego. Akurat po mieście ma przejeżdżać furgonetka bankowa - naszym zadaniem jest jej kradzież. Najpierw, jedziemy na miejsce postoju furgonetki, czekamy, aż wsiądzie do niej kierowca i przejmujemy ją, zanim odjedzie (jeśli odjedzie, czekamy, aż zatrzyma się na czerwonym świetle). Kradzież ciężarówki to jeszcze nie koniec misji - po jej przejęciu zostaniemy zaatakowani przez trzech gangsterów z Yakuzy, ścigających nas Miarami. Jeden z nich ma wyrzutnię rakiet, pozostali dwaj - karabiny maszynowe. Dopóki jednak będziemy jechali z prędkością maksymalną pojazdu, nie wysiądą z pojazdów. Uważając, aby nie zajechali nam drogi, odstawiamy furgonetkę do garażu. Na końcu będziemy musieli pozbyć się ścigających nas gangsterów z Yakuzy - znajdujemy jakiś pojazd i rozjeżdżamy ich, jeżdżąc wokół nich (jeśli pojedziemy jechać prosto na nich, będziemy łatwym celem).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.