FANDOM

Badfellas (III)

Plakat Filmu

Badfellas – film szeroko rozreklamowany w Liberty City w Grand Theft Auto III. Na jego plakatach widnieją Salvatore Leone, Luigi Goterelli, Maria Latore, 8-Ball, Joey Leone i Claude, wszyscy z wersji beta gry. Film został nakręcony w czasie akcji Grand Theft Auto Advance (2000 rok) przez reżysera Biffa Rocka. Podczas misji Scorned Lover kręcone są sceny do tegoż filmu.

Z misji możemy dowiedzieć się, że w filmie przewija się wątek miłości Jonniego i Mary. Jonnie zdradza swoją dziewczynę, po czym zabija ją kilkoma strzałami z pistoletu. W kolejnych scenach w całym Liberty City trwa pościg za zabójcą Mary.

Plakaty tego filmu, można znaleźć też w studiu filmowym w Grand Theft Auto: Vice City. Pojawiają się także w tle podczas scen z Liberty City w The Introduction.

Jest to parodia filmu Chłopcy z ferajny (ang. Goodfellas). Główną rolę zagrał w nim Ray Liotta, który w Grand Theft Auto: Vice City wcielił się w rolę Tommy'ego Vercettiego. Poboczne role odegrali za to Frank Vincent (Salvatore Leone) i Debi Mazar (Maria Latore w GTA III i GTA San Andreas).