FANDOM

Arthur Zapulla – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Jest on doradcą szefa mafii i byłym prawnikiem.

Historia Edytuj

Arthur urodził się w 1968 roku w Algonquin. We wczesnych latach 90-tych uczęszczał do Uniwersytetu Vespucci, gdzie zakochał się w Mary Velvonie. Pomógł on prawdopodobnie otruć męża Mary, przez co stała się ona donem mafii, a Arthur został mianowany consigilerem. Został później zdradzony przez szefową mafii z Joe'em Corrola. W 1998 roku wymuszał on haracz, a trzy lata później został aresztowany za posiadanie kokainy w swoim mieszkaniu. Od tego czasu nie mógł wykonywać zawodu prawnika. W 2005 roku uchylał się od podatków.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Zapulla
IMIĘ Arthur
WIEK 40
MIEJSCE URODZENIA Algonquin, Liberty City
POWIĄZANIA Syndykat Przestępczy Pavano
REJESTR PRZEST. 1998 – Kanciarstwo
2001 – Posiadanie substancji kontrolującej: Kokaina
2005 – Uchylanie się od opodatkowania
ADNOTACJE Uważa się, że jest consigliorem w Pavano Crime Syndicate.
Został wprowadzony do mafii poprzez szkołę prawa, Uniwersytet Vespucci, przez Mary Valvonę, kiedy był jej kochankiem we wczesnych latach 90-tych.
Z powodu aresztowania za posiadanie narkotyków nie może dłużej praktykować prawa, lecz służy w Pavanos jako doradca.

SURNAME Zapulla
FIRST NAME Arthur
AGE 40
PLACE OF BIRTH Algonquin, Liberty City
AFFILIATIONS Pavano Crime Syndicate
CRYMINAL RECORD 1998 – Racketeering
2001 – Possession Controlled Substance: Cocaine
2005 – Tax evasion
NOTES Believed to be consigliere to the Pavano Crime Syndicate.
Was put through the Vespucci University Law School by Mary Valvona when they were lovers in the early 90s.
Due to drug arrests can no longer practice law but serves Pavanos in an advisory capacity.