FANDOM

Amber – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Prowadzi własny blog w serwisie blogowym Blogsnobs.org. Interesuje się garncarstwem, poezją, rekonstrukcjami wojennymi i zwierzętami. W przyszłości chce zostać pisarką.

Historia Edytuj

Amber urodziła się w 1989 roku w Las Venturas. Miała ona wiele romansów w tym z chłopakami takimi jak Brian czy Terry. Później zaczęła uczyć się w Boar Corner High School. Nie była ona lubiana przez jej otoczenie. Uchodziła za czepliwą, apodyktyczną, zaborczą osobę. W tamtym czasie zakochała się w Randym, któremu zniszczyła życie, gdyż pewnego razu zerwała przewód hamulcowy w jego aucie, przez co rozbił się o sklep spożywczy. W wyniku wypadku stał się on kaleką, a Amber dostała zakaz zbliżania się do niego. Randy rzucił ją w jej urodziny. Nie mogła ona dojść do siebie po tym wydarzeniu. Zaczęła torturować zwierzęta i zaczęła chodzić na wizyty do dr. Cartera.

W 2008 roku zaczęła studiować w szkole wyższej Greenglass College. Wyleczyła się z torturowania zwierząt, lecz nadal musiała stosować przepisane dla niej leki. Poznała nową przyjaciółkę, Jen, z którą spędzała dużo czasu wolnego. Zapisała się również do klubu garncarskiego i kandydowała w nim na skarbnika, by mieć pieniądze na potrzebne jej lekarstwa. Wraz ze swoją nową przyjaciółką po raz pierwszy odwiedziła klub nocny, w którym upiła się i tańczyła z imigrantami. Później uczestniczyła ona w rekonstrukcji wojennej sponsorowanej przez twórców strony Heritagenothate.org oraz brała udział w protestach przeciwko bankowi światowemu, przez co przemalowała włosy na zielono. Gdy rozpoczęła się przerwa wiosenna w porównaniu do innych studentów została w kampusie i chodziła wraz ze swoja przyjaciółką na imprezy.

Podczas jednej z imprez poznała Jacka, z którym po upiciu się poszła do swojego domu. Później uprawiała z nim seks na jej łóżku, po czym razem zasnęli. W tym czasie niedopałek papierosa, który palił Jack podpalił jedną z zasłon, lecz ogień na szczęście nie rozprzestrzenił się. Po tym przeżyciu Amber zakochała się w nim tak samo mocno jak w Randym. Dwa dni później Jen zorganizowała piżama party, na którym po raz pierwszy paliła marihuanę. Na imprezie podczas bitwy na poduszki za bardzo się wczuła, przez co połamała jedną z koleżanek gaśnicą. Po powrocie do domu ponownie spędziła noc z Jackiem i gdy chciał wyjść z jej domu, zatrzymała go. Również tej nocy usunęła wszystkie numery dziewczyn z jego telefonu, kiedy był pod prysznicem. Następnego dnia oblała egzamin i dała swojemu chłopakowi dużą pluszową rybę, która po ściśnięciu śpiewa piosenki. Później, gdy Jack był na treningu, wyrobiła sobie klucz do jego pokoju w akademiku, dzięki któremu weszła ona do jego pokoju i przebierała się w jego ubrania. Kilka dni później jej chłopak rzucił ją po tym, jak zaczął odczuwać zaburzenia schizoafektywne wywołane u niego zachowaniem swojej dziewczyny. Po tym Amber została wsadzona do więzienia. Po powrocie z więzienia w ramach zemsty pocięła jego wszystkie ubrania i osikała jego samochód. Powróciła do ssania kciuka i przestała brać leki. Poznała również nowego kolegę, który chodzi do jej klasy politologii.