FANDOM

Alexandra Chilton – postać występująca w Grand Theft Auto IV. Prowadzi własny blog w serwisie blogowym Blogsnobs.org. Lubi ona ożenionych mężczyzn, kupować buty, małe pieski, pić koktajle i operacje plastyczne. Niko ma możliwość umówić się z nią na randkę, poprzez odpowiedzenie na jej wpis na stronie Craplist.net.

Historia Edytuj

Alexandra urodziła się w 1979 roku w Middle Park East w bardzo bogatej rodzinie. W 1994 roku straciła swoje dziewictwo z lekarzem pracującym w Holland Hospital Center. W wieku szesnastu lat została aresztowanie przez policję za jazdę po pijanemu. Potem trafiła do szkoły wyższej, gdzie zaczęła uczyć się psychologii. W szkole przespała się ze swoim nauczycielem od języka angielskiego – Mr. Hopkinsem – by dostać ocenę A+. Poznała również wtedy swoje najlepsze przyjaciółki – Heidi i Paige. W tym czasie uzależniła się od kokainy i palenia papierosów. Później opuściła koledż, gdyż uznała, że woli pasożytować na swoich rodzicach niż pracować. Prawdopodobnie wtedy przestała dogadywać się ze swoją matką. Pewnego razu została przyłapana przez nią w ich posiadłości w Upstate, kiedy to uprawiała seks z ogrodnikiem.

W 2005 roku została aresztowana za próbę kradzieży sukienki po tym, jak na jej karcie kredytowej nie było wystarczającej sumy pieniędzy do zapłaty za nią. Od tej pory za każdym razem, gdy zachowuje się dziwnie w pobliżu sklepów wysokiej klasy w Algonquin, zostaje zatrzymana przez policję. W 2006 roku zdobyła ósme miejsce najlepiej ubierających się osób w sondażu przeprowadzonym wśród fundatorów powierniczych z Middle Park East. Później wyprowadziła się od rodziców i zamieszkała w Lancaster wraz ze swoim psem chihuahua, Valentino. Mieszkając sama zaczęła trwonić pieniądze, które dostawała od rodziców, na ubrania, imprezy i dziwne potrzeby swojego pieska. Po przeprowadzce wraz ze swoimi koleżankami zaczęła również poszukiwać swojego przyszłego, bogatego męża, by od uzależnić się od majątku rodziców. Założyła również własnego bloga na stronie Blogsnobs.org.

Przed poznaniem Niko chodziła ona z Cortem, Trentem, Bradem i Steve'em. Później zamieściła na stronie Craplist.com ogłoszenie, w którym szukała swojej nowej miłości. Najpierw trafiła na siedemdziesięcioletniego, bardzo bogatego mężczyznę (miał majątek przekraczający PKB krajów trzeciego świata), który podawał się za swojego wnuczka. Ich znajomość skończyła się na jednej randce, choć Alex zastanawiała się czy czasem z nim nie zostać ze względu na jego zarobki. Później po kilku nieudanych randkach poznała Niko. W tym samym czasie jej matka zachorowała na raka brzucha, co Alex uważa za najlepszą rzecz jaka jej się przytrafiła. Alex zaczęła również brać nowe leki na anoreksję od swojego lekarza, przez co zaczęła zachowywać się nerwowo. Po kilku nieudanych randkach Alexandra zerwała z Niko i postanawia już nigdy więcej nie umawiać się z Europejczykami. Postanawia również zostać neofeministką.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Chilton
IMIĘ Alexandra „Alex”
WIEK 29
MIEJSCE URODZENIA Middle Park East, Liberty City
POWIĄZANIA brak danych
REJESTR PRZEST. 1995 – Jazda po pijanemu
2005 – Drobne kradzieże
ADNOTACJE Dziewczyna z wyższych sfer mieszkająca w Algonquin.
Próbowała ukraść sukienkę po tym, jak na jej karcie kredytowej nie było wystarczającej sumy pieniędzy do zapłaty.
Należy ją zatrzymać, jeżeli zachowuje się podejrzanie w pobliżu wysokiej klasy sklepów w Algonquin.
Uważa się, że ma ona urojenia i jest uzależniona od kokainy.

SURNAME Chilton
FIRST NAME Alexandra "Alex"
AGE 29
PLACE OF BIRTH Middle Park East, Liberty City
AFFILIATIONS N/A
CRYMINAL RECORD 1995 – Driving while Intoxicated
2005 – Petty Larceny
NOTES High Society Algonquin girl.
Attempted to steal a dress when her credit card bounced.
Detain if seen acting suspiciously near high class Algonquin stores.
Believed to be delusional and a cocaine addict.

Ciekawostki Edytuj

  • Alex planuje w przyszłości wydać książkę i/lub nakręcić film opowiadający o niej samej. Raz znalazła nawet fundatora tego pomysłu, lecz szybko zmienił on zdanie.
  • W Club Liberty po raz pierwszy odbyła stosunek oralny.