FANDOM

Agent 14 – postać występująca w Grand Theft Auto Online, pojawia się jako część aktualizacji Napady oraz Dozbrojenie.

Z dialogów w GTA Online nie dowiadujemy się o nim zbyt dużo, jest on dość tajemniczą postacią. Sam praktycznie nic nie mówi o swojej organizacji. Lester Crest mówi, że jeżeli chodzi o Agenta 14, to woli wiedzieć mało lub nawet nie wiedzieć nic. Po rozmowie z Lesterem można przejść do mieszkania Agenta i do jego sali, w której planujemy napady. Agent wydaje się zorientowany w sprawach karnych. Jest bardzo arogancki, a jego poczucie humoru jest specyficzne. Cechuje go niecierpliwość, co można dostrzec podczas misji, w których co chwilę popędza gracza.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ani jego pseudonim, ani inne dane osobowe nie pojawiają się w grze. Nazwa postaci występuje w napisach końcowych oraz w Newswire.
  • Agent 14 z wyglądu wydaje się być bardzo podobny do Steve'a Hainesa.
  • W jednej z misji dowiadujemy się, że Agent 14 nie ma dzieci, o których by wiedział.
  • Pełni dużą rolę w DLC Dozbrojenie. Dodatkowo od momentu zakupienia bunkra, gracz otrzyma jego numer w kontaktach.