AWOL Angel – misja dodatkowa w Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Solucja Edytuj

Najpierw odnajdujemy i wsiadamy na motocykl Angel, znajdujący się w Wichita Gardens. Naszym zadaniem jest wyeliminowanie min. 10 celów za pomocą M60, jadąc na tylnym siedzeniu motocyklu kierowanego przez starszego pana. Mamy na to 3 minuty, które są odliczane od oddania strzału w cel do jego zniszczenia. Musimy uważać też na pasek Damage, ponieważ gdy się zapełni Angel wybuchnie, a misja zakończy się niepowodzeniem. Poza tym warto również wiedzieć, że w czasie gry mamy możliwość użycia trzech tzw. Adrenaline Pills, które aktywujemy wciskając R1. Wtedy gra na moment się spowolni, a my będziemy mogli łatwiej trafić strzelców znajdujących się na tyłach. Dwa pierwsze cele to nieuzbrojone Securicary. Od trzeciego sprawa się komplikuje, bowiem na tyłach aut będą siedzieć wcześniej wspomniani strzelcy (funkcjonariusze wojska) z SMG lub AK-47. Kolejne cele to dwa Bobcaty, dwa Landstalkery, trzy Patrioty i Barracks OL. Jeżeli załatwimy już wszystkie 10 celi, a mamy jeszcze czas i niezapełniony pasek damage to możemy zająć się kolejnymi i zarobić dodatkowe pieniądze oraz ustanawiać swoje osobiste rekordy.

Błędy Edytuj

  • Jeśli gracz doprowadzi do niepowodzenia misji, zestrzeliwując kierowcę, na płycie Lotniska Międzynarodowego Francis zaczną pojawiać się samochody, które będą niszczyć szlabany.