555 "Uprzejmie donoszę" – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, piąta dla Carla Johnsona, choć faktycznie wykonujemy ją na zlecenie oddziału C.R.A.S.H..

Solucja[edytuj | edytuj kod]

Najpierw jedziemy pod hotel Vank Hoff (zaznaczony na mapie). Udajemy się za parkingowym na parking, a gdy wyjdzie z wozu zabijamy go i wchodzimy w ikonę koszulki. Potem idziemy do znacznika i czekamy na niebieskiego Merita. Łatwo go rozpoznać, gdyż w chwili jego podjechania pod hotel jeden z parkingowych mówi, że daje on duże napiwki. Wsiadamy do jego wozu i jedziemy do naszego garażu w Doherty. Potem tą samą drogą wracamy pod hotel, wjeżdżamy na parking i parkujemy w znaczniku. Wszystko to w 2:30. Uwaga, jeżeli po wyjeździe z garażu uszkodzimy samochód, to musimy wracać do garażu! Potem wychodzimy pod hotel, wchodzimy w znacznik i dzwonimy pod wskazany numer.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W tej misji można zdobyć niezniszczalnego Merita.
  • Jeżeli przed końcową cut-scenką zniszczymy latarnię obok znacznika, to CJ będzie opierał się na powietrzu.
  • W ostatniej cut-scence, policjant, przeszukując bagażnik, stwierdza, że w samochodzie muszą być ze 2 tony marihuany, co jest kompletnym absurdem, gdyż w takim pojeździe nie zmieściłoby się aż tyle towaru, nawet gdyby cały samochód był wypchany marihuaną po brzegi, a w misji jest mowa o samym bagażniku.
  • W japońskiej wersji gry pada informacja, jakoby prokurator był członkiem Ballas.
  • Jest to jedyna misja, której niezaliczenie może zostać spowodowane poprzez przemalowanie pojazdu.

Scenariusz[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: 555 "Uprzejmie donoszę" Następna:
Carl Johnson (SA - HUD).gif Noś kwiaty we włosach Carl Johnson (SA - HUD).gif Demolka