FANDOM

555 "Uprzejmie donoszę" – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, piąta dla Carla Johnsona, choć faktycznie wykonujemy ją na zlecenie oddziału C.R.A.S.H..

Solucja Edytuj

Najpierw jedziemy pod hotel Vank Hoff (zaznaczony na mapie). Udajemy się za parkingowym na parking, a gdy wyjdzie z wozu zabijamy go i wchodzimy w ikonę koszulki. Potem idziemy do znacznika i czekamy na niebieskiego Merita. Łatwo go rozpoznać, gdyż w chwili jego podjechania pod hotel jeden z parkingowych mówi, że daje on duże napiwki. Wsiadamy do jego wozu i jedziemy do naszego garażu w Doherty. Potem tą samą drogą wracamy pod hotel, wjeżdżamy na parking i parkujemy w znaczniku. Wszystko to w 2:30. Uwaga, jeżeli po wyjeździe z garażu uszkodzimy samochód, to musimy wracać do garażu! Potem wychodzimy pod hotel, wchodzimy w znacznik i dzwonimy pod wskazany numer.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji można zdobyć niezniszczalnego Merita.
  • Jeżeli przed końcową cut-scenką zniszczymy latarnię obok znacznika, to CJ będzie opierał się na powietrzu.
  • W ostatniej cut-scence, policjant, przeszukując bagażnik, stwierdza, że w samochodzie muszą być ze 2 tony marihuany, co jest kompletnym absurdem, gdyż w takim pojeździe nie zmieściłoby się aż tyle towaru, nawet gdyby cały samochód był wypchany marihuaną po brzegi, a w misji jest mowa o samym bagażniku.
  • W japońskiej wersji gry pada informacja, jakoby prokurator był członkiem Ballas.
  • Jest to jedyna misja, której niezaliczenie może zostać spowodowane poprzez przemalowanie pojazdu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: 555 "Uprzejmie donoszę" Następna:
Carl Johnson (SA - HUD) Noś kwiaty we włosach Carl Johnson (SA - HUD) Demolka