FANDOM

Ta strona została specjalnie przygotowana do druku.

Poniżej znajduje się lista kontrolna rzeczy wymaganych do ukończenia Grand Theft Auto V na 100%.

Misje Edytuj

  1. Podobnie jak w poprzednich częściach serii, do stuprocentowego ukończenia Grand Theft Auto V wymagane jest ukończenie wszystkich misji fabularnych.
  1. ===[ ] Wielka fucha (wstęp)===

Hobby i rozrywki Edytuj

Aby ukończyć GTA V w 100% należy:

Nieznajomi i dziwacy Edytuj

Do stuprocentowego ukończenia gry wymagane jest wykonanie następujących misji od Nieznajomych i dziwaków dla Franklina:

Przypadkowe zdarzenia Edytuj

Kolejnym wymogiem na 100% ukończenia GTA V jest wykonanie czternastu dowolnych przypadkowych zdarzeń.

Różne Edytuj

Do pozostałych wymogów na stuprocentowe przejście GTA V należy:

Nagroda Edytuj

Koszulka 100% (V)

Koszulka 100% w garderobie Franklina.

Za ukończenie gry na 100%, gracz otrzymuje następujące nagrody:

Uwagi Edytuj

  • Po zalogowaniu do konta Rockstar Games Social Club można śledzić na stronie swojego profilu postępy w wykonywaniu zadań zarówno tych wymaganych do ukończenia gry na 100%, jak i tych opcjonalnych. Dostępna jest tam również mapka z zaznaczoną lokalizacją przypadkowych zdarzeń, częściami statku kosmicznego oraz fragmentów listu, gdzie widać również, które dokładnie już zostały odnalezione. Nie ma tam natomiast mapy przelotów pod mostami, lotów na żyletkę, ani wyjątkowych skoków; dowiemy się jedynie, czy wykonaliśmy ich wystarczającą liczbę do ukończenia gry na 100%.
  • Prawie wszystkie aktywności do ukończenia gry na 100% to aktywności, które może wykonać Franklin, który jest jedyną postacią, która zawsze – bez względu na naszą decyzję – dożywa do końca gry. Dwa wyjątki to misje fabularne (które należy ukończyć przed odblokowaniem ostatniej misji) oraz gra w tenisa (której można się podjąć zarówno Michaelem jak i Trevorem).