Środek na owady – misja w Grand Theft Auto V, jedna z dwóch misji przygotowawczych do napadu.

Solucja Edytuj

Michael idzie do magazynów Bugstars w porcie w Los Santos, by ukraść vana ze specjalistycznym ekwipunkiem owadobójców. Van można zabrać na dwa sposoby. Wchodząc przez główne wejście i zabierając pojazd. Jednak wtedy pracownicy firmy będą agresywni wobec gracza. Przed wejściem można także wyciągnąć broń, dzięki czemu pracownicy uciekną, ale od razu zdobędziemy drugi poziom złej sławy.

Drugim sposobem jest prześliźniecie się niezauważenie przez magazyn, ogłuszenie jednego z pracowników i wyjechanie z magazynu, dzięki czemu pozostaniemy niezauważeni.

Misja zakończy się, kiedy gracz odwiedzie vana w punkt wyznaczony przez Lestera. Po tym Michael zadzwoni do zleceniodawcy, informując go o zakończonym zadaniu.

100% • Stonka samochodziana 100% (2) Ukradnij pojazd pozostając niezauważonym

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Środek na owady Następna:
Lester Crest (V - HUD) Sprawdzanie jubilera
Michael De Santa (V - HUD) Córeczka tatusia
Napad (V - HUD) Napad (2) (V - HUD) Robótka u jubilera[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Aby ta misja została odblokowana należy ukończyć jeszcze misje Granaty gazowe BZ.