FANDOM

Łowca Yetiprzypadkowa postać występująca w Grand Theft Auto V. Jest on myśliwym polującym na Wielką Stopę i Bestię.

Pojawia się on jedynie w misji Ostatni, w której to niemal zastrzelił Franklina z karabinu snajperskiego, ponieważ myślał, że jego zwierzyna się za nim czai. Po krótkiej rozmowie, w której łowca przekonuje Franklina do pomocy, Franklin i łowca rozdzielają się, by znaleźć cel. We wskazanym przez łowcę miejscu protagonista znajduje kupkę łajna, a następnie zaczyna gonić Wielką Stopę, którą okazuje się być chory psychicznie mieszkaniec Grapeseed. Po zlokalizowaniu fałszywej Wielkiej Stopy łowca więcej się nie pojawia.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wygląda on tak samo jak łowca Yeti z gry Red Dead Redemption: Undead Nightmare, a nawet ma taki sam głos. Jest to kolejny Easter egg.
  • Podczas rozmowy z Franklinem łowca twierdzi, że przez 8 lat polował na Wielką Stopę.
  • Ma on sztuczne lewe oko, a także dużą bliznę pod nim, co sugeruje, że został ciężko zraniony przez dzikie zwierzę.
  • W wersji gry na PC i konsole nowszej generacji, po zjedzeniu złotej rośliny peyote podczas poszukiwań Bestii widzimy jego ciało na jednym z klifów, co sugeruje, że padł jej ofiarą. Jednak jest to element halucynacji, więc możliwe, że tak naprawdę łowca żyje.